Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Re: Historisch moment...

0 views
Skip to first unread message

visje

unread,
Oct 1, 2005, 1:00:50 PM10/1/05
to
G. Orilla kalkte in alt.madcrew het volgende neer ...
> Vandaag hebben wij de maand September 2005=3F voorgoed achtergelaten als een
> stukje nostalgie en geschiedenis. Wellicht komt het ooit nog eens ter
> sprake, evenals de slag bij waterloo omstreeks 1600.
>
> Mee weemoed zullen de toekomstige borelingen over 400 jaar dit ook opnemen
> in hun geheugen en net zo eerbiedig er aan gaan terugdenken...
>
> Ome Johan
>
Sjezus man, is er een wonder gebeurd bij jou de afgelopen maand. Pffff.
Dat moet dan wel heel indrukwekkend zijn geweest.

Visje

0 new messages