Back to the future met eeuwig.september

pyrrho

want Facebook is kudt geworden en op mijn leeftijd giert de nostalgie door het aftakelende lijf.

Izak van Langevelde

On 23/11/2020 20:26, pyrrho wrote:
> want Facebook is kudt geworden en op mijn leeftijd giert de nostalgie door het aftakelende lijf.

<een blij dansje maekt>

--
Grinnikend door het leven...

Serge Helfrich

On 23-11-2020 20:26, pyrrho wrote:

> want Facebook is kudt geworden en op mijn leeftijd giert de nostalgie door het aftakelende lijf.

Je verlangt terug naar de tijd die je hier hebt doorgebracht. Wat nu?

--
Serge Helfrich

Izak van Langevelde

Hij wil mij...