Ruis/sinjael verhouding

Izak van Langevelde

Mijn tinnitus maenifesteert zich als ruis. Check. Een enkel keertje is
dat de ruis als van een waeterleiding of verwarming, verwarrend, maer
niet echt vervelend. Sinds een dagje klinkt het als sirenes in de verte.
Dat ervaer ik als storend...

--
Grinnikend door het leven...

txtbreed

On 03-12-2022 17:13, Izak van Langevelde wrote:
> [...]
>dat de ruis als van een waeterleiding of verwarming, verwarrend, maer
>niet echt vervelend. Sinds een dagje klinkt het als sirenes in de verte.

Er hangt een prijskaartje aan een leven als rock&roll-ster, broeder.

--
met niks begonnen en daar heb ik nog steeds enorm veel van over

Izak van Langevelde

On 05/12/2022 17:26, txtbreed wrote:

> Er hangt een prijskaartje aan een leven als rock&roll-ster, broeder.

Hae! U herinnert mij eraen dat ik vannacht moot repeteren met mijn Bee
Gees cover band!