Verhuis bericht.

1 view

koffi...@gmail.com

Wou nog even melden, voordat de groep wordt opgeheven, dat ik naar het
buitenland ben verhuist.

Kan sinds een aantal jaar iedere dag genieten van mijn eigen koffie in
de koffie hoofdstad van Laos.
Wanneer je in Laos of Thailand op vakantie bent is het redelijk in de
buurt om een keer mee te genieten van mijn wok geroosterde 94+ Arabica
of Robusta.

Mijn hyves is te bereiken via www.koffiedick.nl
meer over mijn koffie kan je lezen op www.paksong.Info

nou maar hopen dat het spamfilter van google werkt want mijn email
adres is bij gebrek aan een usenet provider niet spam-proof :S

koffiedick

----
wil je nog koffie dick?

Martin Borsje