Ik voeg netjes elk half jaar een flesje conditioner toe aan het water
maar ik moet het bed welke elke keer ontluchten. Dat is nogal een gedoe.
Nu hoorde ik laatst dat er setjes in de handel zijn die dit
vergemakkelijken. Bij mijn bed, Cosco (nooit kopen) zat dit er standaard
niet bij. En op een telefoontje krijg ik ondanks de toezegging geen
verdere reaktie.
Weet iemand waat een ontluchtingsset te koop is?
Dank
Winnie
Hoe vaak moet je het bed ontluchten?
Wij hebben een Halcyon waterbed, elke 4 weken moet dit ontlucht worden.
Het zou aan het water liggen maar volgens mij is het gewoon een shit
kwaliteit kunststof.
Er bestaat een middeltje "AntiBurb", kost ca. Fl. 30,- en helpt maar 3
maanden.
Wie weet meer van dit probleem en heeft hopelijk een oplossing.
Groeten, Jan
W.R. van Vliet <winv...@gironet.nl> schreef in berichtnieuws
378B1E0C...@gironet.nl...
W.R. van Vliet <winv...@gironet.nl> schreef in artikel
<378B1E0C...@gironet.nl>...
>
> Weet iemand waat een ontluchtingsset te koop is?
> > In iedere goede beddenzaak kun je dit set kopen.
>
> Een keer per jaar ontluchten en condtioner toevoegen is meer dan genoeg.
> Ontluchten gaat vrij makkelijk om vanaf het hoofdeinde de lucht naar
beneden te rollen naar het ventiel toe met een kartonnen koker waar ze
tapijt op rollen.Meestal kun je zo`n stuk koker gratis krijgen bij een
tapijtzaak
> > Groetjes Harry.>
>
>
>
>
>
> > Ontluchten gaat vrij makkelijk om vanaf het hoofdeinde de lucht naar
> beneden te rollen naar het ventiel toe met een kartonnen koker waar ze
> tapijt op rollen.Meestal kun je zo`n stuk koker gratis krijgen bij een
> tapijtzaak
> > > Groetjes Harry.>
Dezelfde methode, maar dan zonder dat je met zo'n onhandige koker zit (waar
laat je dat ding): rol je onderdeken strak op, de einden tegen elkaar in (dus
zoals het einde van een toffeepapiertje) en rol dat vanaf het hoofeinde naar
het ventiel toe. Het handigst is het als je met z'n tweeen bent. Voordeel
hiervan is ook nog dat je echt helemaal naar het ventiel toe kunt rollen,
omdat de deken flexibel is. Tot slot natuurlijk nog wel even je pompje
gebruiken, zodat je echt zoveel mogelijk lucht eruit hebt. Succes ermee.
W.R. van Vliet <winv...@gironet.nl> schreef in artikel
<378B1E0C...@gironet.nl>...
> Hallo
>
> Ik voeg netjes elk half jaar een flesje conditioner toe aan het water
> maar ik moet het bed welke elke keer ontluchten. Dat is nogal een gedoe.
> Nu hoorde ik laatst dat er setjes in de handel zijn die dit
> vergemakkelijken. Bij mijn bed, Cosco (nooit kopen) zat dit er standaard
> niet bij. En op een telefoontje krijg ik ondanks de toezegging geen
> verdere reaktie.
>
> Weet iemand waat een ontluchtingsset te koop is?
>
> Dank
>
> Winnie
Je kan er beter zout ingooien ipv conditioner
dan gaat de mossel open !
maar alle gekheid op een stokje , je moet de lucht gewoon richting ventiel
wrijven , an klaar is kees. (niet te moeilijk overdoen)