Ik heb een rubberboot die kleverig aanvoelt. Ik kan het het beste
omschrijven alsof je een oppervlak aanraakt waarop een sticker heeft
gezeten. Dit kleverige wil ik verwijderen. De boot is verder prima in orde,
hij blijft bijvoorbeeld keihard als hij opgeblazen is, dus de 'huid' is niet
poreus. Alleen dat kleverige, dat is irritant en daar wil ik dus vanaf.
Eén van de reacties in de eerdergenoemde ng was dat de boot wellicht was
schoongemaakt met een middel (met weekmakers) waar de toplaag niet tegen
kon.
Hans.
of hij is juist heel proper gemaakt dan krijg je ook dat kleverig
gevoel
probeer de boot eens met talkpoeder in te smeren
er zijn eigenlijk niet zoveel produkten waar rubber niet tegen kan
grtz
Maar is het echt rubber? De meeste opblaasboten zijn niet van rubber
gemaakt maar een of andere PVC-achtige constructie.
Mike
--
Just because you're paranoid, doesn't mean they're not after you!