Lekke band skelter vervangen: hoe ?

Henk

Hallo !

Onze Berg skelter heeft een lekke band en nu weten we niet goed hoe
we hem moeten plakken. Om te beginnen krijgen we de band niet gelicht
met een normale bandenlichter van een fiets.

Iemand ervaring of tips ?

Henk

D.J.

"Henk" <pa3...@SPamsat.org> schreef in bericht

Effe bellen met de fabrikant:

0318 461030

DJ

Richard

"Henk" <pa3...@SPamsat.org> schreef in bericht

neem met ze contact op zou ik zeggen.
http://www.skelter.nl/

Richard van Vliet
'98 ST1100 "PamMY"
'92 XJ600 "Stadsrat"
'00 Astra Coupé 2,2

Pinokio

"D.J." <djh***@***worldonline***.nl> schreef in bericht

Om een band te lichten ?

--
Posted by news://news.nb.nu

bausie.

Henk schreef:
Laat hem dan maar plakken bij een garage Henk, of koop eens
bandenlichters voor een moterfiets.
André
http://www.xs4all.nl/~bausie/

Robert

Henk wrote:

Ja hoor gewoon met een auto of motor banden lichter.
--
Groeten
Robert Oor

Yoda

Henk sloeg het volgende aan.

als de velg niet deelbaar(boutjes?) maar van het type kruiwagen is met
gewone fiets banden lichters. te truc is dat de band zo veel mogelijn in het
midden van de velgde duwen.
--

Out There, Somewhere.

Zak

Yoda wrote:

> als de velg niet deelbaar(boutjes?) maar van het type kruiwagen is met
> gewone fiets banden lichters. te truc is dat de band zo veel mogelijn in het
> midden van de velgde duwen.

Inderdaad, kruiwagens gaan heel makkelijk herinner ik me.

Thomas

bausie.

Yoda schreef:
Iedere band moet je eerst goed naar het midden duwen, als je hem er af wilt krijgen.

w.alberts

"Henk" <pa3...@SPamsat.org> schreef in bericht

Eerst de buitenband naar het midden van de velg drukken,daarna met een paar
grote schroevendraaiers de buitenband er vanaf halen.Is goed te doen en als
je de binnenband eruit heb gewoon plakken als een fietsenband.
Veel succes walt

Caroline Lip

Op zaterdag 8 januari 2005 om 00:34:11 UTC+1 schreef Henk:
Hoi, Ik typ dit sws te laat voor u. Maar voor andere mensen die zoeken op google is t misschien wel handig. Hier op dit kanaal https://www.youtube.com/channel/UCA7XO_wK1b5pzOJml644TPg vind je meerdere video's van kruiwagenbanden en skelterbanden vervangen en op de velg zetten. Zo wordt het verwisselen en vervangen van een skelterwiel wat eenvoudiger.