voorbereiden afvoeren in een betonvloer

Arend Van Nugteren

ik ben op zoek naar een methode om afvoeren te vinden die onder de cementen zitten met een specie deksel afgesloten we hebben geen maten van d plaats en met boren in het cementdek levert niets op wie weet om ze te vinden een oplossing

Arend

Rob

Arend Van Nugteren <arendvan...@msn.com> wrote:
> ik ben op zoek naar een methode om afvoeren te vinden die onder de cementen zitten met een specie deksel afgesloten we hebben geen maten van d plaats en met boren in het cementdek levert niets op wie weet om ze te vinden een oplossing

> [...]

kloppen om te vinden waar het hol klinkt

Sjouke Burry

Waarom zou de OP op zijn hoofd kloppen?

Izak van Langevelde

Hij was al getikt?

--
Grinnikend door het leven...

Ruut66

Op dinsdag 31 mei 2022 om 10:28:02 UTC+2 schreef Arend Van Nugteren:
> ik ben op zoek naar een methode om afvoeren te vinden die onder de cementen zitten met een specie deksel afgesloten we hebben geen maten van d plaats en met boren in het cementdek levert niets op wie weet om ze te vinden een oplossing

Is er nog aanvoer te vinden die nog verbonden zijn met de afvoeren? Dan zou U het kunnen
proberen met heet water en een flircamera om de buizen terug te vinden in de chape. De
aansluitingen kunnen herleid worden aan de hand van het gevonden verloop. Heb het
zelf gedaan bij de renovatie van een badkamer en had er sucees mee.