YOUR VOTES PLEASE!!
Uit eigen keuken waren ze het allerlekkerst, eerst van alles geprobeerd, de
keurslager, AH, ISPC, Aldi, het was het dus allemaal net niet, met, naar nu
blijkt, HET recept, zelf aan de gang en dit is het dus helemaal! De T-bone
en de ossenhaas kunnen mij gestolen worden voor deze ribbetjes.
Groet,
Tonny.
Bij de Chinees, dim sum, gestoomd, met zwarte-bonen saus.
In de beste uitvoering malser dan kipfilet.
--
Bye,
Willem-Jan Markerink
The desire to understand
is sometimes far less intelligent than
the inability to understand
<w.j.ma...@a1.nl>
[note: 'a-one' & 'en-el'!]
Wel flatulentie verzekerd zeker ;-)
Dank Willem.
"Willem-Jan Markerink" <w.j.ma...@a1.nl> wrote in message
news:Xns939BEBCCFA67...@130.133.1.4...
De beste komen uit een stoomoven maar die heb ik dus niet :-(
Dick
>> Bij de Chinees, dim sum, gestoomd, met zwarte-bonen saus.
>
> Wel flatulentie verzekerd zeker ;-)
De lekkerste staat idd stijf van de knoflook....:))
Snelkookpan is een prima vervanger.
Groet,
Tonny.
Spareribs peper en zouten
Marinade maken van ketjap manis
1 bol knoflook
1 lepel sambal oelek
4 epice (of Chinese Fine Spices)
Verse gember en gember Siroop
Hot Chili Sauce (van lucullus)
Sehreh
Dit alles 2 dagen laten marineren in ruim Marinade
dan rustig laten stomen in de steamer, (tot ze gaar zijn)
en dan op 180 graden mooi bruin bakken.
Beetje ketjap saus er bij en lekker eten...
"Willem-Jan Markerink" <w.j.ma...@a1.nl> wrote in message
news:Xns939C31B26787...@130.133.1.4...
In ieder geval NIET de spareribs van de ALDI :-(
Die zijn (in tegenstelling tot vele andere aldi-produkten) NIET TE
NASSEN ZO GOOR, bleeghhh!
--
http://www.xs4all.nl/~rpronk
internet security
serials & xp keygen
leuke linx
Zelfgemarineerd. :)
Martin
Ga naar een toko, haal daar de roast red pork seasoning mix van het merk
LOBO.
Spareribs een dag marineren.
Eerst lekker laten stoven, daarna in de oven/gril afmaken.
Zijn bijna de zelfde als die je bij de chinees eet:-))
Ook maak ik wel eens Peking eend, en gebruik dan roast duck seasoning mix,
van LOBO.
Succes verzekerd!
Eet smakelijk.
Jimmy
> Ga naar een toko, haal daar de roast red pork seasoning mix van het merk
> LOBO.
> Spareribs een dag marineren.
> Eerst lekker laten stoven, daarna in de oven/gril afmaken.
> Zijn bijna de zelfde als die je bij de chinees eet:-))
>
> Ook maak ik wel eens Peking eend, en gebruik dan roast duck seasoning mix,
> van LOBO.
> Succes verzekerd!
> Eet smakelijk.
>
> Jimmy
Maar bij de chinees vind ik ze nou juist niet lekker! Er zit 5 kruidenpoeder
in de marinade en daar houd ik niet van, gelukkig maar dat smaken
verschillen.
Groet,
Tonny.
De écht lekkerste ribs hebben ze bij Tony Roma's. Die zitten in alle
provincies, helaas wel die van de VS. De dichtst bij zijnde is Berlijn :-(
Kwijlen op http://www.tonyromas.com/
Wouter
Elise
On Mon, 16 Jun 2003 09:39:33 +0200, "Tonny" <tj.le...@planet.nl>
wrote:
--
Tim
http://tim.tuvok.nl
<KNIP> Heerlijk
> zoet met een honig-achtige marinade. Al jaren mijn favo, helaas is de
> prijs in die jaren van 17,50 (guldens) naar 22,50 EURO gegaan... :(
> Die @#$%&*@!$ horecaprijzen!!
Een firma die een prijsverhoging van fl 17,50 naar fl 49,50 hanteert noem
jij al jaren je favoriet?
Weet je zeker dat je niet een foutje maakt?
--
Gerard Schaefers
Trek in een recept: http://www.xs4all.nl/~sjeef/Nederlands/Recepten.html
Noord Brabant
In Tilburg bij Bogey's
Frits
<KNIP>
>> Die @#$%&*@!$ horecaprijzen!!
>
> Een firma die een prijsverhoging van fl 17,50 naar fl 49,50 hanteert noem
> jij al jaren je favoriet?
> Weet je zeker dat je niet een foutje maakt?
>
Helaas, ik maak geen foutje...het ging mij dan ook om de smaak, niet de
prijs/kwaliteitsverhouding (die is een beetje zoek he?).
Tim
EEN BEETJE !
Je houdt wel van eufemismen, Tim
Is de kwaliteit dan ook bijna verdrievoudigd?
Dat geloof je zelf toch ook niet.
Zo'n restaurateur verdient gewoon een kopersstaking.
Net zolang hij weer met beide benen op de bodem staat.
Of is het zo dat hij het salaris van z'n personeel ook meer dan verdubbelt
heeft.
Waarschijnlijk niet, dus is het gewoon een gulzige geldgraaier.
Daar kan geen prijs/kwaliteitsverhouding tegenop.
Ik geef ook graag wat meer uit als het beter smaakt maar niet op deze
manier.
Graag Elise, het recept dat ik gebruik is ook Amerikaans maar altijd leuk om
eens iets anders te proberen.
Groet,
Tonny.
De lekkerste spare ribs hebben ze volgens mij bij de Sligro (in Tilburg),
veel vlees en een heerlijke marinade.
Lekker vers halen en op de eigen bbq garen.
Een gegarandeerd suc6
Groetjes,
Irma
Jimmy
> HET recept, zelf aan de gang en dit
> is het dus helemaal! De T-bone en de ossenhaas kunnen mij gestolen
> worden voor deze ribbetjes.
Zou je het recept willen posten, Tonny?
Guido