> to release 1-GHz G4 upgrades by the end of 2000 and will offer
> a G4 upgrade card for the iMac.
Klinkt veelbelovend. Was het niet Anson Ringenoldus die een paar maanden
geleden ook zoiets aankondigde?
--
Jan Aukes
Amsterdam
Jep.
En we kunnen komende week al de 600 Mhz. G3 van IBM verwachten.
Wat ik heb gehoord is dat de releasedatum voor de eerste batch rond eind
augustus ligt.
Maar als de yield zo hoog blijft als nu kan het best wel eens wezen dat ze
eerder op 1 Ghz komen te zitten.
Mvgr,
Anson
--
----------------------------------------------------------------------
"Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines"
----------------------------------------------------------------------
A.G.J. Ringenoldus ans...@multiweb.nl
ICQ : 20264676 ans...@kip.sateh.com
>
> Jep.
> En we kunnen komende week al de 600 Mhz. G3 van IBM verwachten.
> Wat ik heb gehoord is dat de releasedatum voor de eerste batch rond eind
> augustus ligt.
> Maar als de yield zo hoog blijft als nu kan het best wel eens wezen dat ze
> eerder op 1 Ghz komen te zitten.
Maar hoe zit 't nou precies met die softwarematige blokkade van Apple?
--
Jan Aukes
Amsterdam