Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Hoe batterij uit toetsenbord verwijderen?

662 views
Skip to first unread message

Mr Mac

unread,
Jun 19, 2010, 11:15:43 AM6/19/10
to
De batterijen van mijn (aluminium) toetsenbord moest ik vervangen. Vreemd
genoeg blijft de achterste batterij er niet uit te willen komen. Vreemde is
dat ik hem wel verder geduwd kan krijgen en ook merk ik dat de veer
daarachter gewoon werkt.

Toch komt hij er niet uit. Iemand suggesties om dit probleem op te lossen?

--
A Mac a day, keeps the Trojan away.

S.G.M

unread,
Jun 19, 2010, 12:37:11 PM6/19/10
to
Mr Mac <mr...@invalid.mail> wrote:
> De batterijen van mijn (aluminium) toetsenbord moest ik vervangen.
> Vreemd
> genoeg blijft de achterste batterij er niet uit te willen komen.
> Vreemde is
> dat ik hem wel verder geduwd kan krijgen en ook merk ik dat de veer
> daarachter gewoon werkt.
>
> Toch komt hij er niet uit. Iemand suggesties om dit probleem op te
> lossen?


Bord in de ene hand pakken en hard op de handpalm van de andere hand
slaan met de zijkant waar de batterrij uit moet komen.

Lijkt mij het meest simpele om te proberen.


--
S.G.M

Mr Mac

unread,
Jun 19, 2010, 1:17:03 PM6/19/10
to
On Sat, 19 Jun 2010 18:37:11 +0200, S.G.M wrote
(in article
<638211135298658036.205232maa...@news.quicknet.nl>):

Sterker, heb er nog hardere klappen opgegeven, helpt niets. Als ik er in prik
dan beweegt hij gewoon op en neer. Maar niet eruit.

robert

unread,
Jun 19, 2010, 1:36:26 PM6/19/10
to
Mr Mac <mr...@invalid.mail>:

> Toch komt hij er niet uit. Iemand suggesties om dit probleem op te lossen?

Druppel secondenlijm op een stokje van het een of ander, even een paar
seconden tegen de batterij aan duwen en dan de hele zaak eruit trekken?

--
robert

Message has been deleted

Mr Mac

unread,
Jun 19, 2010, 6:13:47 PM6/19/10
to
On Sat, 19 Jun 2010 19:36:26 +0200, robert wrote
(in article <slrni1q00q...@my.local.lan>):

Goed idee, ga ik morgen proberen.

S.G.M

unread,
Jun 19, 2010, 7:40:27 PM6/19/10
to

Pas maar op, al het ff teveel uitloopt komt ie er nooit meer uit, krom
idee.

Beter Apple of de winkel aansprakelijk stellen.

Via de store omruil actie?

--
S.G.M

robert

unread,
Jun 20, 2010, 1:36:44 AM6/20/10
to
S.G.M <maasdamzo...@quicknet.nl>:

> Pas maar op, al het ff teveel uitloopt komt ie er nooit meer uit, krom
> idee.

Nee hoor, gewoon vaste hand en een klein beetje lef. En een druppel lijm
(liefst in gelvorm) gaat echt niet uitlopen.

--
robert

S.G.M

unread,
Jun 20, 2010, 4:23:43 AM6/20/10
to


Ik wens hem succes, ben behoorlijk ervaren met secondenlijm en weet
daardoor ook de gevaren.

Ik zou het niet doen.

--
S.G.M

Mr Mac

unread,
Jun 20, 2010, 4:34:03 AM6/20/10
to
On Sun, 20 Jun 2010 10:23:43 +0200, S.G.M wrote
(in article
<1825915997298714856.109165maasdamzonderzonder-
quick...@news.quicknet.nl>):

Ga (denk ik) morgen eerst proberen het toetsenbord vervangen te krijgen.

Mr Mac

unread,
Jun 21, 2010, 9:12:14 AM6/21/10
to
On Sat, 19 Jun 2010 17:15:43 +0200, Mr Mac wrote
(in article <0001HW.C842ABBF...@news.individual.net>):

> De batterijen van mijn (aluminium) toetsenbord moest ik vervangen. Vreemd
> genoeg blijft de achterste batterij er niet uit te willen komen. Vreemde is
> dat ik hem wel verder geduwd kan krijgen en ook merk ik dat de veer
> daarachter gewoon werkt.
>
> Toch komt hij er niet uit. Iemand suggesties om dit probleem op te lossen?
>
>
>
>

De oplossing?

In de nieuwe toetsenborden zitten er geen 3 batterijen meer maar slechts 2!

Tom

unread,
Jun 21, 2010, 9:45:17 AM6/21/10
to
On 21-06-10 15:12, Mr Mac wrote:

> De oplossing?
>
> In de nieuwe toetsenborden zitten er geen 3 batterijen meer maar slechts 2!

O... oeps...
Als ik dat had geweten dat je er dacht 3 te hebben, had ik je sneller
kunnen helpen. Ik heb inderdaad ook zo'n toetsenbord met 2 batterijen.
Wel een grappige vergissing. :-))

Tom.


Stefan Arentz

unread,
Jun 21, 2010, 10:03:00 AM6/21/10
to
Mr Mac <mr...@invalid.mail> writes:

Dohhhh.

S.

Mr Mac

unread,
Jun 21, 2010, 11:33:35 AM6/21/10
to
On Mon, 21 Jun 2010 15:45:17 +0200, Tom wrote
(in article <hvnqdd$300r$1...@nl-news.euro.net>):

Ik was gewend aan 3 stuks (hield er altijd eentje van de 4 over, irritant)
dus geen moment stilgestaan bij een mogelijk verschil.

Overigens de techneuten zijn ook even bezig geweest voordat een het
verlossende woord had.

S.G.M

unread,
Jun 21, 2010, 6:47:53 PM6/21/10
to

Dus de achterste was niet de tweede maar de derde welke er niet was :-)

--
S.G.M

Message has been deleted

kees

unread,
Jun 22, 2010, 9:50:17 AM6/22/10
to

ik had al visioenen van gebruikte abortusnaald, maar gelukkig heeft
het zich spontaan
opgelost.

James T. Kirk©

unread,
Jun 22, 2010, 11:58:54 AM6/22/10
to
Op 22-06-10 15:34, JosL schreef:
> Mr Mac is vast heel erg blij, dat hij niet met tiensecondenlijm heeft
> zitten fröbelen!

Nee, dan had je nu een onbruikbaar toetsenbord gehad!! :-O
--
groeten,
____________________________Jim©
~ Outlook Express? Internet Explorer? Invite spammers all over the world! ~

robert

unread,
Jun 22, 2010, 12:15:23 PM6/22/10
to
James T. Kirk© <"James T. Kirk©">:

> Op 22-06-10 15:34, JosL schreef:
>> Mr Mac is vast heel erg blij, dat hij niet met tiensecondenlijm heeft
>> zitten fröbelen!
>
> Nee, dan had je nu een onbruikbaar toetsenbord gehad!! :-O

Kennelijk vertrouwt niemand zichzelf met een druppel secondenlijm hier, of
denkt dat je daarmee meteen je hele toetsenbord onbruikbaar maakt.

--
robert

Stefan Arentz

unread,
Jun 22, 2010, 1:36:17 PM6/22/10
to

Nee het was goed advies hoor. Ik heb dat zelf ook wel eens gedaan met
secondenlijm en een sate-prikker.

S.

Message has been deleted

robert

unread,
Jun 22, 2010, 4:45:20 PM6/22/10
to
JosL <j...@notathome.invalid>:

> robert <US3N37+{n.c.s.m}@gmail.com.invalid> wrote:
>
>> Kennelijk vertrouwt niemand zichzelf met een druppel secondenlijm hier,
>> of denkt dat je daarmee meteen je hele toetsenbord onbruikbaar maakt.
>
> Ik heb zo'n groot vertrouwen in de kracht van tiensecondenlijm, dat het
> me een hele toer lijkt die lijm met de resten van het daaraan gehechte
> stokje weer van het oppervlak af te krijgen.

En 'het oppervlak' was hier de onderkant van het vastzittende batterij
geweest. Tenzij je inderdaad geen vaste hand hebt en het spul overal aan
gaat uitsmeren, tja, in dat geval kan je beter gewoon terug naar de winkel :)

--
robert

JJC

unread,
Jun 22, 2010, 5:06:58 PM6/22/10
to
robert schreef:
In dit geval dus niet, dan had het stokje in het batterijcompartiment
vastgezeten...

--
JJC


www.macfundamentalist.nl

robert

unread,
Jun 23, 2010, 12:55:27 AM6/23/10
to
JJC <nos...@invalid.invalid>:
> robert schreef:

>>
>> En 'het oppervlak' was hier de onderkant van het vastzittende batterij
>> geweest. Tenzij je inderdaad geen vaste hand hebt en het spul overal aan
>> gaat uitsmeren, tja, in dat geval kan je beter gewoon terug naar de
>> winkel :)
>>
> In dit geval dus niet, dan had het stokje in het batterijcompartiment
> vastgezeten...

Het ging om een batterij die vast zat, daar gaf ik een mogelijke oplossing
voor. Dat vervolgens die hele batterij niet blijkt te bestaan, tja...

--
robert

S.G.M

unread,
Jun 23, 2010, 4:05:02 AM6/23/10
to
robert <US3N37+{n.c.s.m}@gmail.com.invalid> wrote:

Daarom al was het een krom idee, maar wel goed bedoeld toch :-)

--
S.G.M

"NachtWacht"

unread,
Jun 23, 2010, 4:08:19 AM6/23/10
to
S.G.M <maasdamzo...@quicknet.nl> schreef in bericht news:1062432452298973062.050899ma...@news.quicknet.nl...

Volgens mij heeft het ook nog met intelligentie te maken, dat je probeert
om een niet bestaande batterij te verwijderen.

--
Wie alles begrijpt, die alles vergeeft...
____________________
>> NIGHTWATCHER <<
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ

robert

unread,
Jun 23, 2010, 4:11:25 AM6/23/10
to
S.G.M <maasdamzo...@quicknet.nl>:
> Daarom al was het een krom idee...

Dat jij zoiets niet zou durven maakt het geen krom idee. Dat de
uitgangssituatie achteraf niet blijkt te kloppen ook niet.

--
robert

Mr Mac

unread,
Jun 23, 2010, 5:06:52 AM6/23/10
to
On Wed, 23 Jun 2010 10:08:19 +0200, NachtWacht\ wrote
(in article <4c21c126$0$795$58c7...@news.kabelfoon.nl>):

> S.G.M <maasdamzo...@quicknet.nl> schreef in bericht
>

news:1062432452298973062.050899maasdamzonderzonder-
quick...@news.quicknet.n


> l...
>> robert <US3N37+{n.c.s.m}@gmail.com.invalid> wrote:
>>> JJC <nos...@invalid.invalid>:
>>>> robert schreef:
>>>>>
>>>>> En 'het oppervlak' was hier de onderkant van het vastzittende
>>>>> batterij
>>>>> geweest. Tenzij je inderdaad geen vaste hand hebt en het spul overal
>>>>> aan
>>>>> gaat uitsmeren, tja, in dat geval kan je beter gewoon terug naar de
>>>>> winkel :)
>>>>>
>>>> In dit geval dus niet, dan had het stokje in het batterijcompartiment
>>>> vastgezeten...
>>>
>>> Het ging om een batterij die vast zat, daar gaf ik een mogelijke
>>> oplossing
>>> voor. Dat vervolgens die hele batterij niet blijkt te bestaan, tja...
>>
>> Daarom al was het een krom idee, maar wel goed bedoeld toch :-)
>
> Volgens mij heeft het ook nog met intelligentie te maken, dat je probeert
> om een niet bestaande batterij te verwijderen.
>
>

Wellicht moet je eerst eens de daadwerkelijke situatie zien alvorens
dergelijke uitspraken te doen.

"NachtWacht"

unread,
Jun 23, 2010, 5:16:13 AM6/23/10
to
Mr Mac <mr...@invalid.mail> schreef in bericht news:0001HW.C8479B4C...@news.individual.net...

Dat weet ik. je schuift de 1e batterij geheel uit zicht, en dan de 2e
in het zicht erachter. Ik blijf het op z'n minst 'typisch' vinden. :-)

S.G.M

unread,
Jun 23, 2010, 6:19:43 AM6/23/10
to

Precies

--
S.G.M

S.G.M

unread,
Jun 23, 2010, 6:19:43 AM6/23/10
to
robert <US3N37+{n.c.s.m}@gmail.com.invalid> wrote:
> S.G.M <maasdamzo...@quicknet.nl>:
>> robert <US3N37+{n.c.s.m}@gmail.com.invalid> wrote:
>>
>>> Het ging om een batterij die vast zat, daar gaf ik een mogelijke
>>> oplossing voor. Dat vervolgens die hele batterij niet blijkt te
> > > bestaan,
>>> tja...
>>
>> Daarom al was het een krom idee...
>
> Dat jij zoiets niet zou durven maakt het geen krom idee. Dat de
> uitgangssituatie achteraf niet blijkt te kloppen ook niet.


Met het laatste eens, het eerste niet, ik zou het wel durven, doch zo'n
krom idee heeft geen kans van slagen, probeer het maar eens uit met je
eigen toetsenbord. Moet kunnen met een losse batterij.

--
S.G.M

S.G.M

unread,
Jun 23, 2010, 6:19:43 AM6/23/10
to

Ja hoor intelligent met het risico de boel vast te lijmen.

--
S.G.M

robert

unread,
Jun 23, 2010, 6:41:31 AM6/23/10
to

Ik heb geen draadloos toetsenbord, ik ga af op wat er gepost wordt door
anderen en probeer daar iets voor te verzinnen.

--
robert

Message has been deleted

robert

unread,
Jun 23, 2010, 6:51:37 AM6/23/10
to
S.G.M <maasdamzo...@quicknet.nl>:

> Ja hoor intelligent met het risico de boel vast te lijmen.

*snurk*

--
robert

James T. Kirk©

unread,
Jun 23, 2010, 8:24:01 AM6/23/10
to
Op 22-06-10 18:15, robert schreef:

> James T. Kirk�<"James T. Kirk�">:
>> Op 22-06-10 15:34, JosL schreef:
>>> Mr Mac is vast heel erg blij, dat hij niet met tiensecondenlijm heeft
>>> zitten fr�belen!

>>
>> Nee, dan had je nu een onbruikbaar toetsenbord gehad!! :-O
>
> Kennelijk vertrouwt niemand zichzelf met een druppel secondenlijm hier, of
> denkt dat je daarmee meteen je hele toetsenbord onbruikbaar maakt.
>
Integendeel, ik gebruik dat spul veel en meestal met goede resultaten,
een enkele keer blijkt dat het niet "pakt", op nylon onderdelen
bijvoorbeeld. Wat ik bedoel is, dat als er op het contactpunt, wat
/leek/ op de derde batterij, contactlijm was gekomen, er geen electrsich
contact meer mogelijk zou zijn geweest en gezien dat het spul zeer
slecht is te verwijderen, er gauw sprake kon zijn geweest van een
onbruikbaar keyboard.

Mr Mac

unread,
Jun 23, 2010, 9:15:49 AM6/23/10
to
On Wed, 23 Jun 2010 12:46:11 +0200, Eveline wrote
(in article <7ade.4c21...@malice.in.wonderland>):

> Betekent
> overigens ook dat hij het verschil niet voelt tussen de bovenkant van een
> batterij, en een veer. :)

Dat verschil voel ik uiteraard terdege!

Als je in die koker kijkt dan zie je iets wat eruit ziet als de onderkant van
een batterij. Wat dus lijkt alsof je tegen de onder/bovenkant van een
batterij aankijkt (en waar dus achter een veer verwacht wordt. Als je tegen
die ring drukt dan voel je dat hij heen en weer kan.

Mr Mac

unread,
Jun 23, 2010, 9:18:50 AM6/23/10
to
On Wed, 23 Jun 2010 15:15:49 +0200, Mr Mac wrote
(in article <0001HW.C847D5A5...@news.individual.net>):

PS: de TD waar ik ben geweest (officiele Apple Repair) is ook eerst een hele
tijd bezig geweest om de "3e batterij" eruit te krijgen totdat iemand op het
idee kwam de specs na te kijken en ontdekte dat er tegenwoordig nog maar 2
batterijen inzitten.


(Zal voor sommigen wel een indicatie van hun intelligentie zijn)

Message has been deleted

Mr Mac

unread,
Jun 23, 2010, 9:28:38 AM6/23/10
to
On Wed, 23 Jun 2010 15:20:32 +0200, Eveline wrote
(in article <16cc.4c22...@malice.in.wonderland>):

> Mr Mac schreef:

> Rustig, rustig. Wel een onhandig ontwerp dan wat dat betreft.

Opmerking was niet voor jou bedoeld.

Onhandig? Nee! Meestal zie je duidelijk aan 1 kant een veer zitten en ligt
ook de hele batterijbaan open. Hier niet en zelfs die veer is op z'n
Appliaans afgewerkt.

Message has been deleted

robert

unread,
Jun 23, 2010, 10:52:40 AM6/23/10
to
JosL <j...@notathome.invalid>:
> Maar ik herhaal, dat je oplossing in dit geval het toetsenbord beschadigd
> zou kunnen hebben.

Als 'ie het advies van sommigen had gebruikt om het ding een keer flink op
en neer te schudden en de zaak zou uit z'n handen vallen, dan ook :)

--
robert

S.G.M

unread,
Jun 23, 2010, 1:21:36 PM6/23/10
to
Eveline <eve...@geenspam.xs4all.nl> wrote:
> robert schreef:
> Ik vind het echt een briljant idee van je. Dat er helemaal geen
> batterij
> zat waar hij zei dat er een batterij zat kon jij niet weten. Betekent

> overigens ook dat hij het verschil niet voelt tussen de bovenkant van
> een
> batterij, en een veer. :)
>
> En idd, 1 druppel lijm op een stokje gaat echt niet onverwachts
> uitlopen
ofzo.

Heb je het geprobeerd, ik zou het eens doen als ik jou was.

--
S.G.M

robert

unread,
Jun 23, 2010, 1:50:43 PM6/23/10
to
S.G.M <maasdamzo...@quicknet.nl>:

> Heb je het geprobeerd, ik zou het eens doen als ik jou was.

Heb jíj het eigenlijk al eens geprobeerd? Zo niet, dan zit je je druk te
maken over iets waar je helemaal geen ervaring mee hebt.

--
robert

S.G.M

unread,
Jun 23, 2010, 3:25:55 PM6/23/10
to
robert <US3N37+{n.c.s.m}@gmail.com.invalid> wrote:


Sorry hoor, maar het wordt mij nu toch echt te gek voor meer woorden.

Probeer het nu toch eindelijk eens, dan begrijp je wat ik bedoel. Ja ik
heb heel veel ervaring met secondenlijm, dat gaf ik al eerder aan.

Een druppeltje op een stokje in de batterijkoker en dan op een batterij
laat je nakijken man. Ik bedoel hier niets kwaads mee, maar vind het
gewoon een krom idee. Je kunt het ook buiten de koker eens uitproberen,
eens zien wat het daar al opleverd. Hier wil ik het graag bij laten.

--
S.G.M

robert

unread,
Jun 23, 2010, 3:33:21 PM6/23/10
to
S.G.M <maasdamzo...@quicknet.nl>:

> Een druppeltje op een stokje in de batterijkoker en dan op een batterij
> laat je nakijken man. Ik bedoel hier niets kwaads mee, maar vind het
> gewoon een krom idee.

Het is een suggestie die *jij* niet zou durven uitvoeren. Prima hoor,
mensen die hun eigen bankstel niet uit elkaar kunnen krijgen en daarvoor
hulp nodig hebben van een Macnieuwsgroep zijn misschien gewoon niet zo
avontuurlijk ingesteld. Maar *ik* zou het zo doen, ik ben niet zo bang
aangelegd.

--
robert

Message has been deleted

robert

unread,
Jun 23, 2010, 4:06:52 PM6/23/10
to
JosL <j...@notathome.invalid>:

> robert <US3N37+{n.c.s.m}@gmail.com.invalid> wrote:
>
>> Als 'ie het advies van sommigen had gebruikt om het ding een keer flink
>> op en neer te schudden en de zaak zou uit z'n handen vallen, dan ook :)
>
> Zeker! En als het bij die operatie dwars door zijn nieuwe flatscreen TV
> van een meter diagonaal zou zijn geschoten? Het kan altijd nog erger!

Precies :)

--
robert

Message has been deleted

Stefan Arentz

unread,
Jun 23, 2010, 11:02:42 PM6/23/10
to

Die bank zit natuurlijk ook vast door secondenlijm ...

S.

S.G.M

unread,
Jun 24, 2010, 4:06:11 AM6/24/10
to

S.

Laat dat nu net even niet het geval zijn, maar ik miste wel Robert zijn
suggestie hoe te handelen, (misschien ook iets met een stokje en lijm
onder de 8 cm ruimte waar je de constructie totaal niet kon zien) want
ik moet toegeven, ben een groot deel van mijn leven sloper van
machineriën geweest en heb voor hete vuren gestaan, altijd alles
opgelost, maar met deze simpele koppelling van Leolux wist ik geen raad.


Ps je kon deze super zware hoek combinatie ook niet even optillen om
eronder te kijken of hem op zijn kop draaien.

Foutje v/d leverancier om niets gezegd te hebben en er niets bij te
leveren over deze koppeling.

--
S.G.M

S.G.M

unread,
Jun 24, 2010, 4:06:11 AM6/24/10
to
robert <US3N37+{n.c.s.m}@gmail.com.invalid> wrote:
> JosL <j...@notathome.invalid>:
>> robert <US3N37+{n.c.s.m}@gmail.com.invalid> wrote:
>>
>>> Als 'ie het advies van sommigen had gebruikt om het ding een keer
> > > flink
>>> op en neer te schudden en de zaak zou uit z'n handen vallen, dan ook
> > > :)
>>
>> Zeker! En als het bij die operatie dwars door zijn nieuwe flatscreen
> > TV
>> van een meter diagonaal zou zijn geschoten? Het kan altijd nog erger!
>
Precies :)

Ben benieuwd, steek eens van wal ? :-)

--
S.G.M

James T. Kirk©

unread,
Jun 24, 2010, 6:49:10 AM6/24/10
to
Op 24-06-10 05:02, Stefan Arentz schreef:

> Die bank zit natuurlijk ook vast door secondenlijm ...

LOL!

Fe

unread,
Jun 24, 2010, 2:29:23 PM6/24/10
to
Op 21-06-10 17:33, Mr Mac schreef:

> Ik was gewend aan 3 stuks (hield er altijd eentje van de 4 over, irritant)
> dus geen moment stilgestaan bij een mogelijk verschil.

Stel je voor dat je met stokjes en secondelijm in de weer was gegaan...

--

Fe

robert

unread,
Jun 25, 2010, 2:46:50 AM6/25/10
to
Fe <nos...@inospam.invalid.com>:

Ja, onmetelijk drama zou hem ten deel gevallen zijn.

--
robert

S.G.M

unread,
Jun 25, 2010, 2:55:20 AM6/25/10
to
robert <US3N37+{n.c.s.m}@gmail.com.invalid> wrote:

Hee nu geef je het toe? :-)

--
S.G.M

robert

unread,
Jun 25, 2010, 2:56:27 AM6/25/10
to
S.G.M <maasdamzo...@quicknet.nl>:

> robert <US3N37+{n.c.s.m}@gmail.com.invalid> wrote:
>> Ja, onmetelijk drama zou hem ten deel gevallen zijn.
>
> Hee nu geef je het toe? :-)

Dat mijn suggestie niet voor iedereen geschikt was? Ja hoor. Het blijkt ook
wel, gezien de reacties van sommigen.

--
robert

Dick

unread,
Jun 25, 2010, 8:54:17 AM6/25/10
to
S.G.M wrote:
> robert <US3N37+{n.c.s.m}@gmail.com.invalid> wrote:
>> S.G.M <maasdamzo...@quicknet.nl>:
>>> Heb je het geprobeerd, ik zou het eens doen als ik jou was.
>> Heb jíj het eigenlijk al eens geprobeerd? Zo niet, dan zit je je druk
>> te
>> maken over iets waar je helemaal geen ervaring mee hebt.
>
>
> Sorry hoor, maar het wordt mij nu toch echt te gek voor meer woorden.
>
> Probeer het nu toch eindelijk eens, dan begrijp je wat ik bedoel. Ja ik
> heb heel veel ervaring met secondenlijm, dat gaf ik al eerder aan.
>
> Een druppeltje op een stokje in de batterijkoker en dan op een batterij
> laat je nakijken man. Ik bedoel hier niets kwaads mee,

Maar voorlopig vind je het nodig Robert een belediging naar zijn hoofd
te slingeren: "Laat je nakijken, man". Bah. Daar doet je "ik bedoel er
niets mee" niks aan af. Schaam je!

Stefan Arentz

unread,
Jun 25, 2010, 12:13:57 PM6/25/10
to
Dick <dicki...@nowhere.org> writes:

En dat allemaal omdat MrMac z'n bril niet op had ...

S.

Mr Mac

unread,
Jun 25, 2010, 12:20:01 PM6/25/10
to
On Fri, 25 Jun 2010 18:13:57 +0200, Stefan Arentz wrote
(in article <87zkyjq...@keizer.soze.com>):

Dan weet jij blijkbaar meer dan ik. Zou zeggen: lees het gedeelte met Eveline
even door maakt e.e.a. wellicht duidelijker.

In alle gevallen vraag ik mij af waarom sommigen maar door blijven "zeiken"
over iets wat allang is opgelost.

S.G.M

unread,
Jun 25, 2010, 6:54:46 PM6/25/10
to

Ja Dick, heel diep.

--
S.G.M

S.G.M

unread,
Jun 25, 2010, 7:01:17 PM6/25/10
to

S.


Potverdorie nog an toe zeg. Potverdorie.
Potverdrie.

--
S.G.M

S.G.M

unread,
Jun 25, 2010, 7:01:17 PM6/25/10
to


Het bekende liedje toch. Ebt vanzelf wel een keer weg.

Maar ook ik vond het nog ff grappig te reageren.

Beetje humor erin houden hoor, anders wordt het hier zo saai en niet
alles zo zwaar opnemen. Laat je nakijken was niet zo beledigend bedoeld.
Meer van waar ben je nu mee bezig, krom idee. Ik had natuurlijk ook
kunnen zeggen, het lijkt mij niet zo'n goed idee, maar krom was korter.

--
S.G.M

robert

unread,
Jun 26, 2010, 3:07:55 AM6/26/10
to
S.G.M <maasdamzo...@quicknet.nl>:

> Beetje humor erin houden hoor, anders wordt het hier zo saai en niet
> alles zo zwaar opnemen. Laat je nakijken was niet zo beledigend bedoeld.
> Meer van waar ben je nu mee bezig, krom idee. Ik had natuurlijk ook
> kunnen zeggen, het lijkt mij niet zo'n goed idee, maar krom was korter.

Suf.

--
robert

S.G.M

unread,
Jun 26, 2010, 3:41:36 AM6/26/10
to
robert <US3N37+{n.c.s.m}@gmail.com.invalid> wrote:

Dat is lekker duidelijk. Kun je veel kanten mee op. Mensen zijn soms zo
fijngevoelig als je iets op een bepaalde manier zegt.

Maar ondertussen kunnen zij zelf blijkbaar alles maken.

--
S.G.M

robert

unread,
Jun 26, 2010, 7:38:35 AM6/26/10
to
S.G.M <maasdamzo...@quicknet.nl>:

Ik kan natuurlijk een hele nuancering verzinnen, maar 'suf' was korter.

--
robert

Dick

unread,
Jun 26, 2010, 9:14:29 AM6/26/10
to

Hahaha, geljke munt. :)

S.G.M

unread,
Jun 26, 2010, 12:52:49 PM6/26/10
to

Het is maar hoe je het bekijkt en vooral hoe het voelt.

--
S.G.M

S.G.M

unread,
Jun 26, 2010, 12:52:49 PM6/26/10
to

Suf hoor.

--
S.G.M

robert

unread,
Jun 26, 2010, 1:34:43 PM6/26/10
to
S.G.M <maasdamzo...@quicknet.nl>:

Wie de bal kaatst...

--
robert

Eric Boon

unread,
Jun 26, 2010, 2:59:20 PM6/26/10
to
robert wrote:
> S.G.M <maasdamzo...@quicknet.nl>:

>> Het is maar hoe je het bekijkt en vooral hoe het voelt.
>
> Wie de bal kaatst...

...moet op de blaren zitten!

James T. Kirk©

unread,
Jun 28, 2010, 9:34:03 AM6/28/10
to
Op 26-06-10 09:41, S.G.M schreef:

> Maar ondertussen kunnen zij zelf blijkbaar alles maken.

Hé, goed Nederlands! Gelukkig zei je niet "hun kunnen..."
;-P

James T. Kirk©

unread,
Jun 28, 2010, 9:34:48 AM6/28/10
to
Op 26-06-10 19:34, robert schreef:
Nee, volgens mij is het: "wie kaatst..." ;-)
0 new messages