Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

WLService.exe

4 views
Skip to first unread message

loek

unread,
Aug 26, 2011, 11:40:19 AM8/26/11
to
Goedemiddag,
Bij het opstarten van de PC selecteert mijn virusscanner elke dag dit
bestand en plaatst het in de 'zandbak'.
Vraag: wat is dit voor bestand en wat doet het?
En is het dan zo gevaarlijk?
En kan ik het beter deleten?
( heb de laatste tijd wel erg veel problemen met mijn draadloze verbinding)
Hoor het graag
Groet,
Loek


Peter Elderson

unread,
Aug 26, 2011, 12:23:28 PM8/26/11
to
loek:

> Bij het opstarten van de PC selecteert mijn virusscanner elke dag dit
> bestand en plaatst het in de 'zandbak'.
> Vraag: wat is dit voor bestand en wat doet het?
> En is het dan zo gevaarlijk?
> En kan ik het beter deleten?
> ( heb de laatste tijd wel erg veel problemen met mijn draadloze verbinding)

Zoek is met goegel op WLservice.exe ?

Balletje

unread,
Aug 26, 2011, 3:06:08 PM8/26/11
to

"loek" <loek....@online.nl> schreef in bericht
news:4e57be67$0$24254$dbd4...@news.wanadoo.nl...

Hoi,
is dit wat?
Kun je het niet zelf zoeken/verwijderen?
http://www.computer-support.nl/Systeemtaken/taakinfo/8877/WLService.exe/


loek

unread,
Aug 26, 2011, 3:36:22 PM8/26/11
to

"Balletje" <f.d...@chello.nl> schreef in bericht
news:j38qqp$fjs$1...@nl-news.euro.net...

HiHi
Bedankt / ga er nog eens uitvoeriger naar kijhken
(kan het natuuelijk wel verwijderen, maar ja, wat heeft dat voor
consequenties?)
Groetjes,
L.
>
>


0 new messages