"hawk" schreef in bericht news:kk8g24$2d2r$1...@nl-news.euro.net...
Ja een paar keer.Maar ik heb ontdekt dat nadat ik Deamon Tools heb
geinstalleerd,er ook een virtuele schijf werd gemaakt genaamd:Initio
Default Controller.Ben nu aan het kijken hoe die ook kan worden
verwijderd,want die neemt nu de plaats in van de normale externe schijf.