Klokje op website

M. Vermeulen

Hallo mensen.

Weet er iemand hoe je een klokje op je website kunt plaatsen, gewoon een
analoge, zoals op http://windows-longhorn.startkabel.nl/. Daar staat een
bewegend klokje. Ik zou het graag op mijn website ook willen hebben.

Bij voorbaat dank.

Mike.

Raymond PE2KW @

Kijk eens op http://leejoo.nl
Daar staan vele scripten om je website aan te kleden.

Raymond PE2KW
內躬偕爻,虜,齯滌`偕爻,虜,齯滌`偕爻,虜,齯滌`偕爻,虜,
http://raymondvalk.nl http://pe2kw.com
虜,齯滌`偕爻,虜,齯滌`偕爻,虜,齯滌`偕爻,虜,內躬偕爻,

peter

"M. Vermeulen" <vermeul...@tiscali.nl> schreef in bericht

ik wil u ana raden even te kijken op: http://www.leejoo.nl/
hier haal ik heel veel scripts van dana.
en ik weet 90% zeker dat bij de java scripts wel iets bij zal staan.
groeten: peter

John Bokma

M. Vermeulen wrote:

> [...]
> analoge, zoals op http://windows-longhorn.startkabel.nl/. Daar staat een
> bewegend klokje. Ik zou het graag op mijn website ook willen hebben.

Ik heb al een klok op mijn computer, waarom denk je dat ik op elke site een
klok wil zien?

--
John MexIT: http://johnbokma.com/mexit/
personal page: http://johnbokma.com/

M. Vermeulen

Wat is dat nu voor een antwoord?

"John Bokma" <postm...@castleamber.com> schreef in bericht

2Rowdy

Message i.d.:<news:421b73dc$0$44077$5fc...@dreader2.news.tiscali.nl>,
by author M. Vermeulen aka <vermeul...@tiscali.nl> inspired me,

> [...]
> http://windows-longhorn.startkabel.nl/. Daar staat een bewegend
> klokje. Ik zou het graag op mijn website ook willen hebben.

Heb je al geprobeerd de code te kopieren en op te nemen in je pagina?
--
Johan; Certifiable me; Reply to Hotm ail
I drank of the purifying Nirang, the sterile urine of the spotless white bull of which there is but one in ten thousand. I am the wearer of The Secret Girdle that once belonged DE.

2Rowdy

Message i.d.:<news:cvg122$j6a$1...@news5.zwoll1.ov.home.nl>,
by author 2Rowdy aka <harry...@gmail.com> inspired me,

> [...]
> author M. Vermeulen aka <vermeul...@tiscali.nl> inspired me,

> Heb je al geprobeerd de code te kopieren en op te nemen in je

Ik heb het in ieder geval even geprobeerd, het wil.

--
Johan; Certifiable me; Reply to Hotm ail

Seasons Wishes for You at http://www.aacit.net/aac.gif

Sig is being randomised, pls wait . . . .

2Rowdy

Message i.d.:<news:421b84d1$0$44108$5fc...@dreader2.news.tiscali.nl>,

by author M. Vermeulen aka <vermeul...@tiscali.nl> inspired me,

> Wat is dat nu voor een antwoord?

Verkeerde been, bed. Denk ik.

--
Johan; Certifiable me; Reply to Hotm ail

No, I am not demented, just gray haired

Gerbrand

M. Vermeulen schreef:

> Wat is dat nu voor een antwoord?

Wel te verwachten, de OP heeft de vraag ook nog gesteld in de verkeerde
nieuwsgroep. De vraag heeft niets met Windows te maken en hoort in
nl.internet.www.ontwerp

John Bokma

M. Vermeulen wrote:

> "John Bokma" <postm...@castleamber.com> schreef in bericht

> Wat is dat nu voor een antwoord?

Heeft de OP mij betaald voor een reaktie? En wellicht had ik dan precies
dezelfde reaktie gegeven ;-)

John Bokma

2Rowdy wrote:

> Message i.d.:<news:421b84d1$0$44108$5fc...@dreader2.news.tiscali.nl>,
> by author M. Vermeulen aka <vermeul...@tiscali.nl> inspired me,

> Verkeerde been, bed. Denk ik.

http://johnbokma.com/websitedesign/reproducing.html

2e alinea

~PCfreak®~

Op 22 Feb 2005 18:17:41 GMT, schreef: John Bokma

???

gr. Henk
--
Ik lees alleen mail gepost naar onderstaand adres.
inf...@NIETpc-freak.nl [haal "DIT NIET" weg]

2Rowdy

Message i.d.:<news:Xns960590B4C5...@130.133.1.4>,
by author John Bokma aka <postm...@castleamber.com> inspired me,

> http://johnbokma.com/websitedesign/reproducing.html
>
> 2e alinea

Mijn gedachte was dus juist :-D
Wat kan het jou nou schelen wat voor bagger iemand op z'n website wil
hebben?
Ze showen het aan vriendjes om te laten zien hoe goed ze websites in
elkaar kunnen plakken.
Leuk toch?
Dat alles bij elkaar gejat is en niet om aan te zien. Da's niet erg.

Heb ik vroeger ook gedaan :-)

John Bokma

2Rowdy wrote:

> Message i.d.:<news:Xns960590B4C5...@130.133.1.4>,
> by author John Bokma aka <postm...@castleamber.com> inspired me,

> Mijn gedachte was dus juist :-D

Nah, niet zozeer het verkeerde been, maar vraag "je" af: wat is het nut
van een klokje op een site?

> Wat kan het jou nou schelen wat voor bagger iemand op z'n website wil
> hebben?

Soms kom ik wel eens op zo'n site :-D

> Ze showen het aan vriendjes om te laten zien hoe goed ze websites in
> elkaar kunnen plakken.
> Leuk toch?

Kan geen kwaad om iemand aan het denken te zetten :-D

> Dat alles bij elkaar gejat is en niet om aan te zien. Da's niet erg.
>
> Heb ik vroeger ook gedaan :-)

Ik niet, eigenlijk :-D

Dre Ruigrok

M. Vermeulen wrote:

Die klok staat op
http://www.startkabel.nl/images/startkabelklok.swf
en is te downloaden (waarschijnlijk niet de bedoeling van de makers).
Dre Ruigrok

peter

"John Bokma" <postm...@castleamber.com> schreef in bericht

het nu van ene klokje heel kort geen.
leuk dat wel maar dan zauw ik eerder kijken voor een scripje dat je iets
aparts op je site hebt niet ene of ander standaard rond anoloog klokje.
groeten:peter

Michel

on 22-2-2005, 2Rowdy supposed :

> [...]
> elkaar kunnen plakken.
> Leuk toch?
> Dat alles bij elkaar gejat is en niet om aan te zien. Da's niet erg.

Zo is het.
Geef die jongen gewoon een bewegende analoge klok :)
http://adam.9f.com/temp/klok.html

Ben Doedens

Michel wrote:
> on 22-2-2005, 2Rowdy supposed :

> Zo is het.
> Geef die jongen gewoon een bewegende analoge klok :)
> http://adam.9f.com/temp/klok.html

Daar wordt een mens nu doodnerveus van !

--
Met vriendelijke groeten,
Ben Doedens

2Rowdy

Message i.d.:<news:mn.bb6f7d523...@my.invalid>,
by author Michel aka <nor...@my.invalid> inspired me,

> Zo is het.
> Geef die jongen gewoon een bewegende analoge klok :)
> http://adam.9f.com/temp/klok.html

Kewl. More!

--
Johan; Certifiable me; Reply to Hotm ail

Newsgroups Are used to spread virusses.
Did your newsreader post that virus?

2Rowdy

Message i.d.:<news:Xns9605D856E6...@130.133.1.4>,

by author John Bokma aka <postm...@castleamber.com> inspired me,

> Nah, niet zozeer het verkeerde been, maar vraag "je" af: wat is het

> nut van een klokje op een site?

Kan je zien hoe laat het is?
<da's het doel van de meeste klokken denk ik zo>

> Ik niet, eigenlijk :-D

Jij maakte de sites waar we het spul vroeger vanaf jatten?

John Bokma

2Rowdy wrote:

> Message i.d.:<news:Xns9605D856E6...@130.133.1.4>,
> by author John Bokma aka <postm...@castleamber.com> inspired me,

> Kan je zien hoe laat het is?

En dat kan ik niet op mijn computer?

> Jij maakte de sites waar we het spul vroeger vanaf jatten?

Helaas komt dat voor :-( Vooral mijn MSN display pictures en een foto van
een paard zijn erg gewild.

2Rowdy

Message i.d.:<news:Xns96067E5704...@130.133.1.4>,

by author John Bokma aka <postm...@castleamber.com> inspired me,

> En dat kan ik niet op mijn computer?

'T urlijk wel. Je hebt vast en zeker ook zo'n ding aan je pols hangen,
en 1 in de keuken, en 1 op je bureau, en 1 in de kamer.
Daarbij heb je ook nog een klokje op je computer. Waar heb je die nu
weer voor nodig?

> Helaas komt dat voor :-( Vooral mijn MSN display pictures en een
> foto van een paard zijn erg gewild.

Tja, zodra het op het internet staat kan het gejat worden. (c)eetje of
geen (c)eetje.

John Bokma

2Rowdy wrote:

> Message i.d.:<news:Xns96067E5704...@130.133.1.4>,
> by author John Bokma aka <postm...@castleamber.com> inspired me,

> 'T urlijk wel. Je hebt vast en zeker ook zo'n ding aan je pols hangen,

Nee. Het bandje is stuk, maar dan nog, ik doe het meestal direct af als
ik ergens zit.

> en 1 in de keuken,

Nee

> en 1 op je bureau,

Nee

> en 1 in de kamer.

Ook al niet :-D. Hoewel ik er wel een wil kopen :-D.

> Daarbij heb je ook nog een klokje op je computer. Waar heb je die nu
> weer voor nodig?

Zie boven :-D.

> Tja, zodra het op het internet staat kan het gejat worden. (c)eetje of
> geen (c)eetje.

Jatten vind ik geen feest, maar leechen vind ik dubbel jatten. Gelukkig
zijn daar leuke oplossingen tegen:

http://johnbokma.com/mexit/2005/01/11/

2Rowdy

Message i.d.:<news:Xns96068801F5...@130.133.1.4>,

by author John Bokma aka <postm...@castleamber.com> inspired me,

> Zie boven :-D.

Ik vat 'm. Zonnewijzer is ook handig in zonnige landen. Goedkoop en
gaat nooit stuk.
Bewolking zorgt voor te laat komen. Hetgeen soms heel handig kan zijn.

> Jatten vind ik geen feest, maar leechen vind ik dubbel jatten.
> Gelukkig zijn daar leuke oplossingen tegen:
>
> http://johnbokma.com/mexit/2005/01/11/

Ik begrijp het. Ik haal linkbare plaatjes meestal vrij rap weer van de
site juist om dat te voorkomen.
Ooit een plaatje op de site gehad (zelf gefotoshopped: neus met
tepeljuweel) , inmiddels al twee eeuwen geleden weggehaald en nog
steeds wordt 'ie gezocht.

--
Johan; Certifiable me; Reply to Hotm ail

Rondom sigs should be banned from Usenet

John Bokma

2Rowdy wrote:

> Message i.d.:<news:Xns96068801F5...@130.133.1.4>,
> by author John Bokma aka <postm...@castleamber.com> inspired me,

> Ik vat 'm. Zonnewijzer is ook handig in zonnige landen. Goedkoop en
> gaat nooit stuk.

Is een idee :-D

> Bewolking zorgt voor te laat komen. Hetgeen soms heel handig kan zijn.

Het moet dan wel heel erg bewolkt zijn vrees ik. Nee, ikzelf wordt
zenuwachtig van al die klokjes. Ik kijk er zelden op, en vind het niks
als ik op elke site zo'n ding zie. Vaak zit er dan ook MIDI muziek bij,
knipper tekst, en van die dingetjes die achter je muispijltje aan
zweven. En natuurlijk 1001 animaties.

> Ik begrijp het. Ik haal linkbare plaatjes meestal vrij rap weer van de
> site juist om dat te voorkomen.

Ik email meestal eerst de eigenaar van het domein, bij een aantal gaat
dat goed, anderen hebben een cluebat nodig :-D.

> Ooit een plaatje op de site gehad (zelf gefotoshopped: neus met
> tepeljuweel) , inmiddels al twee eeuwen geleden weggehaald en nog
> steeds wordt 'ie gezocht.

Ja, ik had eerst een plaatje maar anders genoemd, maar dan zie je
maanden lang je error log vollopen.