Re: Beste AI

1 view

Pancho Sanza

Na tusia e Kees van den Doel:

>Hierzo kun je zien dat het programma heel slim is en de waarheid van de
>onwaarheid kan onderscheiden zoals een echt mens:

>https://persianney.com/misc/Screenshot%202023-01-12%2022.38.04.png

Geen uBlock Origin? Opmerkelijk!

--
Pancho

Onderzoeker

Pancho Sanza heeft ons zojuist aangekondigd :

,/`|;V\.;
,\;`~\,;\;`\,
/;|\_|,\~/`,\/;,
`\`/;`\,`;`|;\`\'
;|V`,;'|'/'`/'/|\
`/;'|`\V'/;\,\_V/
`;|\, |;`,_|_,'
`,`\_\/;'
\;`/ _____________
\\| | | WARNING! |
_oo| | |SOME TROLLS! |
`\.| | |_____________|
---....__/ `\,____ | |
_,-' `- ""|---.|...
fsc

--
- Onderzoeker -

De ongekruisigde

Mooie ascii-art wel!

Izak van Langevelde

Zo zie je maar weer: de trol valt niet ver van de boom!

--
Grinnikend door het leven...

Onderzoeker

Izak van Langevelde plaatste dit op zijn scherm :
Ach ja, er zijn er wel meer. Kleuters die in een boom klimmen en er
uit zijn gevallen.

--
- Onderzoeker -

Pancho Sanza

Onderzoeker akanyora:
Gezien het voorafgaande (een opmerking over een adblocker) snap ik deze
trolwaarschuwing ins blaue hinein niet helemaal (helemaal niet,
eigenlijk).

Is het wellicht een direct gevolg van een of andere storing in de
quantum mechanische golfslag in Ondersoekers' breintje?

--
Pancho