Weet iemand of er toch ergens in Windows 98 fax software zit. Ik wil
gewoon vanuit iedere applicatie vanwaaruit ik kan printen, ook de
mogelijkheid hebben om naar een faxdriver te printen. Ik had op mijn
laptop met Windows 95 zoiets, maar zie het nergens in W98. Of moet ik
iets speciaals, een driver, hebben die bij mjn oude 14K4 fax modem
hoort????
Er is iets mis met mijn newsserver, ik kan het niet oplossen, postings
zijn meteen weer weg en ik ontvang ook van hele drukke groepen er maar
een paar? Graag ook een emailtje naar geor...@inter.nl.net als je een
antwoord hebt....
Bedankt,
Groeten,
George