Zet je biosinstellingen eens op DEFAULT, en kijk eens wat er dan gebeurt.
Er vanuitgaande dat je niet bewust overclocked, zoja dan zal je zeker de
instellingen moeten wijzigen als de boel vastloopt.
gr. John
"John" <vij...@tiiscali.nl> schreef in bericht
news:4b0032ee$0$28140$5fc...@news.tiscali.nl...
Vanmiddag al alles op default gezet maar dat resulteerde in geen enkele
verbetering.
Daarna het CPU voltage een paar stapjes verhoogd naar 1.231 volt. Nu geven
PC Health en Everest een voltage aan van 1.204 afgewisseld met 1.188. Raar
of is dat normaal??
Maar het belangrijkste is dat het nu lijkt dat ie stabieler draait.
Ik vraag mij nog steeds af of het een voedingsprobleem is of het MB (half)
gaar is.
Enig idee???
grt
Andre
Heeft Intel niet zoiets zoals Cool'n'quiet dat AMD heeft? Mogelijk dat
je in die richting moet zoeken.
"Jawade" <Henk_...@hotmail.com> schreef in bericht
news:091115$194...@Jawade.Naaldwijk.nl...
> andreS <andre.sc...@SPAMasmas.nl> schreef op Sat, 14 Nov 2009
> 19:30:51 +0100 in artikel <4afef767$0$28135$5fc...@news.tiscali.nl>:
> Even voor de zekerheid: heb je een niet zwaar belastende anti-virus,
> en scan je ook regelmatig op ad- en spyware?
>
> --
> Met vriendelijke groeten, Jawade. Kolibrie Software Tools:
> http://jawade.nl/ 14 nov: HexEditor, Diskeditors met MBR-rebuilders!
> Bootmanager (+Vista +Linux +Engels), ClrMBR, SDir(DIRsize), POP3lezer,
> Console-filebrowser, Kalender, Webtellers en IP-log, USB-stick tester.
Ik heb niets bijzonders, de virusscanner van MS en Malwarebytes. De
installatie van Win7 is 2 weken oud. Ik had dit probleem ook met Vista maar
vele malen minder frequent.
En Intel heeft geen Cool n Quiet waarbij voltage daalt bij minder gebruik.
De temperatuur van de CPU is meestal zo'n 25-35 grad
ik ga maar eens een andere voeding proberen
grt
andreS