Ik word een beetje maf van die scannner van mij. Ik had ooit windows 98
draaien en dan werkte de scanner na het installeren van de orignele cd niet,
omdat er een 2117 error plaats vond. Website bekeken, patch gevonden, patch
installeren, scanner werkt! Nu draai op win2000 en nu blijft die fucking
error maar komen! Die patch is niet voor win2000 en hij werkt ook niet -
geprobeerd - onder win2000. Kent iemand dit probleem en hoe heeft hij het
opgelost, want ik ga dat ding zo van 12 hoog naar beneden smijten!
HP support is ook grappig. Als je een maand na de aankoop datum telefoniche
support wilt betaal je gewoon 59 piek! Lachen met die gasten, daar heb je
zowat een nieuwe scanner voor.
HELP!