unreal tournament

1 view

LSJM Raats

hoi

hoe kan je een stier worden bij unreal tournament?

groetjes michiel

Biker Bob

> hoi
>
> hoe kan je een stier worden bij unreal tournament?

Door een koe te n**ken ?

BB

- heeft een lollig bui -

DutchDevil©

LSJM Raats wrote:

stier?

--

Greetz,Frank
aka DutchDevil©

Soul NL

mischien een skin inladen????

"DutchDevil©" <Dutch...@ncgq.nl> schreef in bericht

~PCfreak~

Op 21 Feb 2002 16:00:27 GMT, schreef: Biker Bob

>Door een koe te n**ken ?

Daarvoor moet je eerst een stier zijn !!

groetjes Henk
--
pcfre...@ROMMELchello.nl [haal "GEEN ROMMEL" weg]
http://pcfreak.x1.nl http://pcfreak.nb.nu

BikerBob

> Daarvoor moet je eerst een stier zijn !!

Dat hoeft niet persé, als je van dat soort dingen houd dan ;-)
Met een schaap schijnt het ook te kunnen.....

BB
- moeh -

Michel Nota

follow-up gezet naar nl.koeienneukers, daar zijn
ze waarschijnlijk ter zake kundiger.. ;-)

[MN]