Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

"Dramatische" stijging meldingen over racisme op internet.

1 view
Skip to first unread message

theo1610

unread,
Feb 17, 2000, 3:00:00 AM2/17/00
to
Zie:
http://www.planet.nl/news/anp/berichten/ANP171841056.shtml

Mijn voor minderheden levensbedreigende uitlatingen hebben
mij alzo tot een gevaarlijke internet-crimineel gemaakt.
(in de ogen van die fascistische subsidie-rukkers)
theo1610 @wxs.nl
"lievebeheersbeestjes bv."


Peter de Vries

unread,
Feb 17, 2000, 3:00:00 AM2/17/00
to
Als het aantal internetter groeit, groeit (zelf bij een gelijkblijvend
percentage racisten) automatisch ook het aantal meldingen van
racistische uitlatingen. Logisch.

Overigens, jezelf wat ondiplomatiek uitdrukken, is wat anders dan
racistische taal uitslaan. Ik mag aannemen dat dat verschil zelfs kan
worden opgemerkt door "die fascistische subsidie-rukkers".

Peter,
weet het beter


"theo1610" <theo...@wxs.nl> schreef in bericht
news:88hipe$3btka$1...@reader3.wxs.nl...

~ Zsjoske ~ ©

unread,
Feb 18, 2000, 3:00:00 AM2/18/00
to

theo1610 heeft geschreven in bericht <88hipe$3btka$1...@reader3.wxs.nl>...

>Zie:
>http://www.planet.nl/news/anp/berichten/ANP171841056.shtml
>
>Mijn voor minderheden levensbedreigende uitlatingen hebben
>mij alzo tot een gevaarlijke internet-crimineel gemaakt.
>(in de ogen van die fascistische subsidie-rukkers)

Die mijnheer Bronkhorst wil misschien meer geld voor zijn doeleinden dus
moet zo'n subsidievreter ook 'dramatische' berichtgeving rondstrooien
opdat zijn bestaansrecht is verzekerd.

~~~~~~~~~~~~~
& Mvg. Zsjoske ...
~~~~~~~~~~~~~

>theo1610 @wxs.nl
>"lievebeheersbeestjes bv."
>

Alex Holland

unread,
Feb 18, 2000, 3:00:00 AM2/18/00
to
Ergo: internet is de realiteit. Internet is de niet door politiek correcten
gefilterde mening van het volk. Dat het volk racistischer (b)lijkt te zijn
dan men wil doen geloven is natuurlijk minder leuk voor de correcten.

theo1610 <theo...@wxs.nl> wrote in message
news:88hipe$3btka$1...@reader3.wxs.nl...


> Zie:
> http://www.planet.nl/news/anp/berichten/ANP171841056.shtml
>
> Mijn voor minderheden levensbedreigende uitlatingen hebben
> mij alzo tot een gevaarlijke internet-crimineel gemaakt.
> (in de ogen van die fascistische subsidie-rukkers)

> theo1610 @wxs.nl
> "lievebeheersbeestjes bv."
>

theo1610

unread,
Feb 18, 2000, 3:00:00 AM2/18/00
to
"Peter de Vries" <frits....@soneramail.nl> wrote:

>"theo1610" <theo...@wxs.nl> schreef in bericht

>news:88je7q$3b9hg$1...@reader3.wxs.nl...


>> >Overigens, jezelf wat ondiplomatiek uitdrukken, is wat anders dan
>> >racistische taal uitslaan. Ik mag aannemen dat dat verschil zelfs kan
>> >worden opgemerkt door "die fascistische subsidie-rukkers".
>>

>> Nav wat denk je dat te mogen aannemen?
>>

>Aha. Ik moet preciezer formuleren. Laat ik het dan als volgt formuleren:

>"Ik hoop toch dat ze niet helemaal van de pot gerukt zijn!"

Wmb zijn ze doorgespoeld.
Worden die jongens per i-net aansluiting betaald,
per racistische uitlating of via onkosten declaraties?

>Groeten,
>Salvatore

theo1610 @wxs.nl
"lievebeheersbeestjes bv."


Ernst Naber

unread,
Feb 19, 2000, 3:00:00 AM2/19/00
to

Democrates heeft geschreven in bericht ...

>Ik noem dat geen rascisme maar realisme..........

Er is best realistische kritiek te geven op immigratie(beleid),
maar ik krijg wel eens het gevoel dat het bij een aantal toch om
andere, wat minder zuivere motieven gaat.

>Langzaam maar zeker gaan de ogen van Jan en Miep
open.........

Jmdp en Miep met het schort? :-)

heeft lang geduurd
>maar is toch gekomen.

Zeker lang geen borrels en verjaardagen bezocht?

>En het werd tijd !

En nu? De machetes uit het keukenkastje?

>D.

Bemestkevers inc.

Berdien Kuinbol

unread,
Feb 21, 2000, 3:00:00 AM2/21/00
to

Faber schreef:

> theo1610 wrote:
>
> > Wmb zijn ze doorgespoeld.
>
> > Worden die jongens per i-net aansluiting betaald,
> > per racistische uitlating of via onkosten declaraties?
>

> En wie betaald die leuke tripjes naar Genêve? Multikul is big business.

Inderdaad waren er bij anti Haider betoging in Oostenrijk ook Nederlanders.
Waren die daar op eigen kosten? Zijn er meteen gebleven om er een paar
weken wintersport aan vast te knopen?


Faber

unread,
Feb 21, 2000, 3:00:00 AM2/21/00
to

Foxy

unread,
Feb 22, 2000, 3:00:00 AM2/22/00
to

Dat jullie elkaar rascistische mailtjes sturen wil nog niet zeggen dat de
Nederlanders
'om' zijn. Hooguit dom. Want rascisme is dom, je hebt de mensheid ermee en
dus ook jezelf en je naasten. Als je jezelf hoger of beter acht als een
ander mens heb je zelf een probleem. Ja, dat geldt ook voor mij; ik voel me
niet beter als jullie, ik heb alleen de overtuiging dat ieder mens evenveel
rechten heeft. Helaas niet evenveel wijsheid.
De wereld zou een stuk beter zijn zonder kortzichtigen als jullie....:

Foxy.

theo1610

unread,
Feb 22, 2000, 3:00:00 AM2/22/00
to
"Foxy" <h.j....@kpn.com> wrote:

Blij dat jij je niet beter voelt dan een ander.
Anyway, hoe wil je omgaan met het racistische deel
van de bevolking?

Nog een vraagje, wat gebeurt er met Pietje als ie op
het Binnenhof gaat staan met een bord "Kok is Hitler"?

>Foxy.

theo1610 @wxs.nl
"lievebeheersbeestjes bv."


theo1610

unread,
Feb 22, 2000, 3:00:00 AM2/22/00
to
Faber <H.F...@cable.a2000.nl> wrote:

>theo1610 wrote:

>> Wmb zijn ze doorgespoeld.

>> Worden die jongens per i-net aansluiting betaald,
>> per racistische uitlating of via onkosten declaraties?

>En wie betaald die leuke tripjes naar Genęve?
>Multikul is big business.

Inderdaad, onderdrukking is zeer lonend. (altijd al geweest)


theo1610 @wxs.nl
"lievebeheersbeestjes bv."


Foxy

unread,
Feb 23, 2000, 3:00:00 AM2/23/00
to

theo1610 <theo...@wxs.nl> schreef in artikel
<88u3qr$3jrro$1...@reader3.wxs.nl>...


: "Foxy" <h.j....@kpn.com> wrote:
:
:
:
: >Dat jullie elkaar rascistische mailtjes sturen wil nog niet zeggen dat
de
: >Nederlanders
: >'om' zijn. Hooguit dom. Want rascisme is dom, je hebt de mensheid ermee
en
: >dus ook jezelf en je naasten. Als je jezelf hoger of beter acht als een
: >ander mens heb je zelf een probleem. Ja, dat geldt ook voor mij; ik voel
me
: >niet beter als jullie, ik heb alleen de overtuiging dat ieder mens
evenveel
: >rechten heeft. Helaas niet evenveel wijsheid.
: >De wereld zou een stuk beter zijn zonder kortzichtigen als jullie....:
:
: Blij dat jij je niet beter voelt dan een ander.
: Anyway, hoe wil je omgaan met het racistische deel
: van de bevolking?

:
~Daar ga ik niet mee om........

: Nog een vraagje, wat gebeurt er met Pietje als ie op

: het Binnenhof gaat staan met een bord "Kok is Hitler"?

:
:~Wat mij betreft blijft hij daar gewoon staan. Misschien snapt hij nog wel
eens waar het leven werkelijk om draait. .

Discussie gesloten wat mij betreft.

Foxy.
:
:
:

Foxy

unread,
Feb 23, 2000, 3:00:00 AM2/23/00
to

Democrates schreef in artikel
<6ce5bsstpkubaikls...@4ax.com>...


: On 22 Feb 2000 12:29:34 GMT, "Foxy" <h.j....@kpn.com> wrote:
:
: >
: >
: >Dat jullie elkaar rascistische mailtjes sturen wil nog niet zeggen dat
de
: >Nederlanders
: >'om' zijn. Hooguit dom. Want rascisme is dom,

:
: Dat is het ook. Maar dan moet je wel eerst weten wat racisme eigenlijk
is.....
:
: > je hebt de mensheid ermee en


: >dus ook jezelf en je naasten. Als je jezelf hoger of beter acht als een
: >ander mens heb je zelf een probleem. Ja, dat geldt ook voor mij; ik voel
me
: >niet beter als jullie,

:
: Ik ook niet. Maar dat heeft nu totaal niets te maken met het feit dat er
een
: hoop mensen zijn die tegen Nederland-Immigatieland zijn. Dit laatste
heeft
: alleen te maken met gezond verstand en niet met racisme......
: Schijnt voor enkele mensen toch zeer moeilijk te begrijoen te zijn.......
:
: > ik heb alleen de overtuiging dat ieder mens evenveel


: >rechten heeft. Helaas niet evenveel wijsheid.
: >De wereld zou een stuk beter zijn zonder kortzichtigen als jullie....
:

: Pardon ? Zie boven........en pak er nog eens een enceklopie bij.....
:
: D.
:
: >Gezond verstand?
Wat de een gezond vindt, vindt een ander ziek.
:Ik heb liever een goed gevoel..... :
: Foxy.
:

Ernst Naber

unread,
Feb 23, 2000, 3:00:00 AM2/23/00
to

theo1610 heeft geschreven in bericht
<88u3qr$3jrro$1...@reader3.wxs.nl>...

>Anyway, hoe wil je omgaan met het racistische deel
>van de bevolking?


Verrassen met wolken van gassen.

>theo1610 @wxs.nl
>"lievebeheersbeestjes bv."

Bemestkever$ inc.
Groothandel in beloofsartikelen.

0 new messages