Mijn voor minderheden levensbedreigende uitlatingen hebben
mij alzo tot een gevaarlijke internet-crimineel gemaakt.
(in de ogen van die fascistische subsidie-rukkers)
theo1610 @wxs.nl
"lievebeheersbeestjes bv."
Overigens, jezelf wat ondiplomatiek uitdrukken, is wat anders dan
racistische taal uitslaan. Ik mag aannemen dat dat verschil zelfs kan
worden opgemerkt door "die fascistische subsidie-rukkers".
Peter,
weet het beter
"theo1610" <theo...@wxs.nl> schreef in bericht
news:88hipe$3btka$1...@reader3.wxs.nl...
Die mijnheer Bronkhorst wil misschien meer geld voor zijn doeleinden dus
moet zo'n subsidievreter ook 'dramatische' berichtgeving rondstrooien
opdat zijn bestaansrecht is verzekerd.
~~~~~~~~~~~~~
& Mvg. Zsjoske ...
~~~~~~~~~~~~~
>theo1610 @wxs.nl
>"lievebeheersbeestjes bv."
>
theo1610 <theo...@wxs.nl> wrote in message
news:88hipe$3btka$1...@reader3.wxs.nl...
> Zie:
> http://www.planet.nl/news/anp/berichten/ANP171841056.shtml
>
> Mijn voor minderheden levensbedreigende uitlatingen hebben
> mij alzo tot een gevaarlijke internet-crimineel gemaakt.
> (in de ogen van die fascistische subsidie-rukkers)
> theo1610 @wxs.nl
> "lievebeheersbeestjes bv."
>
>"theo1610" <theo...@wxs.nl> schreef in bericht
>news:88je7q$3b9hg$1...@reader3.wxs.nl...
>> >Overigens, jezelf wat ondiplomatiek uitdrukken, is wat anders dan
>> >racistische taal uitslaan. Ik mag aannemen dat dat verschil zelfs kan
>> >worden opgemerkt door "die fascistische subsidie-rukkers".
>>
>> Nav wat denk je dat te mogen aannemen?
>>
>Aha. Ik moet preciezer formuleren. Laat ik het dan als volgt formuleren:
>"Ik hoop toch dat ze niet helemaal van de pot gerukt zijn!"
Wmb zijn ze doorgespoeld.
Worden die jongens per i-net aansluiting betaald,
per racistische uitlating of via onkosten declaraties?
>Groeten,
>Salvatore
theo1610 @wxs.nl
"lievebeheersbeestjes bv."
>Ik noem dat geen rascisme maar realisme..........
Er is best realistische kritiek te geven op immigratie(beleid),
maar ik krijg wel eens het gevoel dat het bij een aantal toch om
andere, wat minder zuivere motieven gaat.
>Langzaam maar zeker gaan de ogen van Jan en Miep
open.........
Jmdp en Miep met het schort? :-)
heeft lang geduurd
>maar is toch gekomen.
Zeker lang geen borrels en verjaardagen bezocht?
>En het werd tijd !
En nu? De machetes uit het keukenkastje?
>D.
Bemestkevers inc.
Faber schreef:
> theo1610 wrote:
>
> > Wmb zijn ze doorgespoeld.
>
> > Worden die jongens per i-net aansluiting betaald,
> > per racistische uitlating of via onkosten declaraties?
>
> En wie betaald die leuke tripjes naar Genêve? Multikul is big business.
Inderdaad waren er bij anti Haider betoging in Oostenrijk ook Nederlanders.
Waren die daar op eigen kosten? Zijn er meteen gebleven om er een paar
weken wintersport aan vast te knopen?
Dat jullie elkaar rascistische mailtjes sturen wil nog niet zeggen dat de
Nederlanders
'om' zijn. Hooguit dom. Want rascisme is dom, je hebt de mensheid ermee en
dus ook jezelf en je naasten. Als je jezelf hoger of beter acht als een
ander mens heb je zelf een probleem. Ja, dat geldt ook voor mij; ik voel me
niet beter als jullie, ik heb alleen de overtuiging dat ieder mens evenveel
rechten heeft. Helaas niet evenveel wijsheid.
De wereld zou een stuk beter zijn zonder kortzichtigen als jullie....:
Foxy.
Blij dat jij je niet beter voelt dan een ander.
Anyway, hoe wil je omgaan met het racistische deel
van de bevolking?
Nog een vraagje, wat gebeurt er met Pietje als ie op
het Binnenhof gaat staan met een bord "Kok is Hitler"?
>Foxy.
theo1610 @wxs.nl
"lievebeheersbeestjes bv."
>theo1610 wrote:
>> Wmb zijn ze doorgespoeld.
>> Worden die jongens per i-net aansluiting betaald,
>> per racistische uitlating of via onkosten declaraties?
>En wie betaald die leuke tripjes naar Genęve?
>Multikul is big business.
Inderdaad, onderdrukking is zeer lonend. (altijd al geweest)
theo1610 @wxs.nl
"lievebeheersbeestjes bv."
theo1610 <theo...@wxs.nl> schreef in artikel
<88u3qr$3jrro$1...@reader3.wxs.nl>...
: "Foxy" <h.j....@kpn.com> wrote:
:
:
:
: >Dat jullie elkaar rascistische mailtjes sturen wil nog niet zeggen dat
de
: >Nederlanders
: >'om' zijn. Hooguit dom. Want rascisme is dom, je hebt de mensheid ermee
en
: >dus ook jezelf en je naasten. Als je jezelf hoger of beter acht als een
: >ander mens heb je zelf een probleem. Ja, dat geldt ook voor mij; ik voel
me
: >niet beter als jullie, ik heb alleen de overtuiging dat ieder mens
evenveel
: >rechten heeft. Helaas niet evenveel wijsheid.
: >De wereld zou een stuk beter zijn zonder kortzichtigen als jullie....:
:
: Blij dat jij je niet beter voelt dan een ander.
: Anyway, hoe wil je omgaan met het racistische deel
: van de bevolking?
:
~Daar ga ik niet mee om........
: Nog een vraagje, wat gebeurt er met Pietje als ie op
: het Binnenhof gaat staan met een bord "Kok is Hitler"?
:
:~Wat mij betreft blijft hij daar gewoon staan. Misschien snapt hij nog wel
eens waar het leven werkelijk om draait. .
Discussie gesloten wat mij betreft.
Foxy.
:
:
:
Democrates schreef in artikel
<6ce5bsstpkubaikls...@4ax.com>...
: On 22 Feb 2000 12:29:34 GMT, "Foxy" <h.j....@kpn.com> wrote:
:
: >
: >
: >Dat jullie elkaar rascistische mailtjes sturen wil nog niet zeggen dat
de
: >Nederlanders
: >'om' zijn. Hooguit dom. Want rascisme is dom,
:
: Dat is het ook. Maar dan moet je wel eerst weten wat racisme eigenlijk
is.....
:
: > je hebt de mensheid ermee en
: >dus ook jezelf en je naasten. Als je jezelf hoger of beter acht als een
: >ander mens heb je zelf een probleem. Ja, dat geldt ook voor mij; ik voel
me
: >niet beter als jullie,
:
: Ik ook niet. Maar dat heeft nu totaal niets te maken met het feit dat er
een
: hoop mensen zijn die tegen Nederland-Immigatieland zijn. Dit laatste
heeft
: alleen te maken met gezond verstand en niet met racisme......
: Schijnt voor enkele mensen toch zeer moeilijk te begrijoen te zijn.......
:
: > ik heb alleen de overtuiging dat ieder mens evenveel
: >rechten heeft. Helaas niet evenveel wijsheid.
: >De wereld zou een stuk beter zijn zonder kortzichtigen als jullie....
:
: Pardon ? Zie boven........en pak er nog eens een enceklopie bij.....
:
: D.
:
: >Gezond verstand?
Wat de een gezond vindt, vindt een ander ziek.
:Ik heb liever een goed gevoel..... :
: Foxy.
:
>Anyway, hoe wil je omgaan met het racistische deel
>van de bevolking?
Verrassen met wolken van gassen.
>theo1610 @wxs.nl
>"lievebeheersbeestjes bv."
Bemestkever$ inc.
Groothandel in beloofsartikelen.