Naar het eerste ongelezen bericht

Taboe-loos

ongelezen,
16 apr. 2003 02:29:0016-04-2003
aan
Ik vindt het niet goed dat PIM vermoord is maar ik ben blij dat hij het
zwijgen is opgelegd.

Hulde aan Volkert van der Graaf!

Remco

ongelezen,
16 apr. 2003 07:19:1316-04-2003
aan
Doe -es normaal, idioot... of is dat een pleonasme?

Als je het niet met iemand eens bent, ga je inhoudelijk de discussie aan. Ik
was geen fan van Pim Fortuyn, zag ook wel gevaarlijke kanten, maar die zie
ik ook bij Wouter Bos, Gerrit Zalm, Jan Marijnissen, ja vrijwel de gehele
politiek! Dus zetten we alle 150 volksvertegenwoordigers op het Buitenhof,
bovenop de trap met daarop artikel 1 van de Grondwet en knallen we ze maar
af?

En Volkert heeft z'n verdiende loon gekregen, 't is alleen jammer dat 18
jaar geen 18 jaar is. Die 1/3 is van de zotte! 10% strafvermindering is meer
dan voldoende bij goed gedrag... Levenslang zou scheef zijn, die stiefvader
van het meisje van Nulde kreeg maar 12 jaar + TBS. Die wordt dus voorbereid
op een terugkeer in de samenleving! 'k Moet er niet aan denken...

Remco

Taboe-loos

ongelezen,
16 apr. 2003 13:03:5816-04-2003
aan

"Remco" <van.d...@hccnet.nl> schreef in bericht

Ten eerste kan er geen discussie gevoerd worden, er rust een taboe op om te
zeggen dat je voor Volkert bent.

Ten tweede geef je al aan dat het vermoorden en in stukken snijden van een 9
jarige meisje ´minder´ erg is dan wat Fortuyn is overkomen.

Hulde aan Volkert!!

Hoera! Hoera! Hoera!

peter

ongelezen,
16 apr. 2003 18:32:2416-04-2003
aan

"Taboe-loos" <don´tfuck...@volkert.nl> schreef in bericht

> Ik vindt het niet goed dat PIM vermoord is maar ik ben blij dat hij het
> zwijgen is opgelegd.
>

> Hulde aan Volkert van der Graaf!

Je wilt de 1e politieke moord sinds 300 Jaar in Nederland proberen
goed te praten?.

Moet jij goed ziek zijn.

Absoluut, ongeacht het ideeëngoed van Pim, overigens ik ben geen fan,
weiger ik te akzepteren dat een mens zonder geestelijke storing,
zich conform met deze politieke moord kan verklaren.

Levenslang, en als het kan nog langer, dan stinkt het beter,
moet de uiteindelijke eis worden!

Grtz,

Peter

Taboe-loos

ongelezen,
17 apr. 2003 08:42:5217-04-2003
aan

"peter" <pe...@tiscali.nl> schreef in bericht

> "Taboe-loos" <don´tfuck...@volkert.nl> schreef in bericht

> Je wilt de 1e politieke moord sinds 300 Jaar in Nederland proberen
> goed te praten?.

Je moet eens een keer LEZEN wat ik heb geschreven. Maar zo te zien gaat dat
je al te moeilijk af.

> [...]

> zich conform met deze politieke moord kan verklaren.
>
> Levenslang, en als het kan nog langer, dan stinkt het beter,

Nee hoor, ik hoef geen conformist te zijn en anderen maar te lopen napraten.
Door het napraten van anderen ontstaan juist taboes.

Remco

ongelezen,
17 apr. 2003 17:52:4217-04-2003
aan
> Ten tweede geef je al aan dat het vermoorden en in stukken snijden van een
9
> jarige meisje ´minder´ erg is dan wat Fortuyn is overkomen.

Over goed lezen gesproken, zeg... ik zeg dat Volkert geen levenslang kan
krijgen omdat de moordenaar van het meisje van Nulde dat ook niet heeft
gekregen. Ik vind het 10.000 keer erger wat dat arme meisje is overkomen,
helemaal omdat ze zich niet heeft kunnen verdedigen...

Je bent echt ziek...

Allen beantwoorden
Auteur beantwoorden
Doorsturen