PC-prive & "tweedehands" hardware uit VS

Fredje

Het zal duidelijk zijn dat je als IT-professional tamelijk weinig hebt
aan de nieuwe PC-prive regeling... Zeker als je denkt aan hardware
zoals Sun workstations... moet ik nou werkelijk een nieuwe "pc"
aanschaffen om van deze regeling gebruik te kunnen maken? Mocht dit
het geval zijn in hoeverre kan ik een nieuwe workstation uit de VS
halen? Welke definitie hanteert de belastingdienst voor "nieuw"? Is
het betalen van BTW en invoerheffingen voldoende om aan de status
"nieuw" te voldoen? Het zakelijk gebruik aantonen lijkt mij in dit
geval minder moeilijk. Ik zie jullie commentaar met belangstelling
tegemoet.

Met vriendelijke groeten,

Fred