Aangifte reeds electronisch verzonden maar nog geen geld.

Erik Muurman

> nog
> >

> ja effe geduld word wel juni

Je hebt dus belasting teruggave, dit is dus geld wat je reeds teveel betaald
hebt over een periode van 1 jaar. je krijgt het dan ook nog eens 5 maand
later terug. ( als je geen voorlopige teruggave hebt. ) que rente alleen al
een leuke business die belastingen.

Bert

"Erik Muurman" <muur...@hotmail.com> schreef in bericht
Je had inderdaad een VT verzoek voor 1 december kunnen indienen, maar wees
gesterkt door de gedachte dat ook de belastingdienst een rentevergoeding
geeft.
MVG
Bert

tghoerai

Hello mensen,

Mijn zoon van 16 jaar hij studeerd ICT, hij heeft betaald 995 EUR voor studie
geld en laptop aangeschaf ten waarde van 1565 EUR.

Nu de vraag is mag hij de belasting aangifte doen voor studiekosten.

Alvast bedankt
Tjan