Aangifte 2003 verzenden ADSL-verbinding

1 view

Willem

Tijdens het verzenden van mijn aangifte 2003 via Internet
(ADSL-verbinding) krijg ik de volgende foutmelding 'Verzenden is
mislukt (999)'. Bij Help staat een heel verhaal over Firewall en
opties uitzetten. Maar dit geheel heeft betrekking op Norton
AntiVirus. Mijn VirusScanner en Personal Firewall is echter van
McAfee. De genoemde opties (uitzetten Firewall en evt VirusScan)
hebben geen resultaat opgeleverd. De melding blijft steeds hetzelfde.

Iemand dezelfde ervaring en de oplossing gevonden?

Groeten,

Willem

meij2600

aw.vr...@tiscali.nl (Willem) wrote in message news:<be95268d.04030...@posting.google.com>...
> Iemand dezelfde ervaring ?

Ja, daar hoor ik iedereen dus over, maar nergens een oplossing
vernomen. de enige oplossing die ik kan bedenken is snel een
diskettetje halen bij het belasting kantoor en opnieuw invullen en
ouderwets opsturen.
groetjes Alex

piraat

gewoon alles uit zetten norton en mc affee
dan kan je gewoon verzenden

bausie.

piraat schreef:

> gewoon alles uit zetten norton en mc affee
> dan kan je gewoon verzenden

En als je ADSL aan een geheim telefoon nummer hangt, dan kan je het toch
mooi niet versturen.
André
http://www.xs4all.nl/~bausie/

Willem

Bedankt voor de suggesties; maar de suggestie die hout snijdt zit er
nog niet bij. Alles uitzetten van McAfee resulteert nog steeds in de
999-foutmelding.

bausie.

Willem schreef:

> Bedankt voor de suggesties; maar de suggestie die hout snijdt zit er
> nog niet bij. Alles uitzetten van McAfee resulteert nog steeds in de
> 999-foutmelding.

Ik stuur het nog altijd op een floppy in, want ik hen een geheim tel.
nummer.

A. Eradus

Als ik virus en firewall uitschakelde bleef ik ook de melding houden.
Vervolgens in het programma zelf het scannen van e-mail uitgeschakeld. (leek
mij dubbel op, maar werkte wel)

Gr. Astrid
"bausie." <bau...@xs4all.nl> schreef in bericht

Marcel

"A. Eradus" <era...@hotmail.com> schreef in bericht
: Als ik virus en firewall uitschakelde bleef ik ook de melding houden.
:
Klopt, dat was bij mij ook het geval : eerst e-mail scannen uitschakelen
en dan het geheel uitschakelen en dan de Firewall uitzetten.
Marcel