Blij dat ik gisteren overnacht heb bij Schiphol.

Ruut66

Onderweg naar huis richting Nijmegen vanochtend was het weer raak

https://www.ad.nl/binnenland/chaos-op-a27-bij-utrecht-na-kettingbotsing-met-vrachtwagens-weg-weer-vrij~a981b89a/
Daar had de A2 ook problemen mee.
Het begon rond kwart voor acht zo ongeveer bij Vinkeveen met een file stilstaand de andere kant op en was gewoon indrukwekkend. Werkelijk een lawine aan koplampen op alle banen tot aan Beesd. Daar ben ik eraf gegaan en binnendoor gereden omdat het voor mij tot voorbij Deil ook al vaststond om
op de A15 te komen.