Onze speurneuzen hebben het vermoeden dat hier te snel gereden is, zou het echt, lijkt me voorbarig.

Edmund

Apr 15, 2021, 6:15:45 AM4/15/21
Onze speurneuzen hebben het vermoeden dat hier te snel gereden is, zou
het echt, lijkt me voorbarig.
Voor hetzelfde geld zat Dave Roelvink weer achter het stuur. :-)

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1285876948/peperdure-lamborghini-crasht-huurders-op-de-vlucht

Edmund
--
“The further a society drift from the truth,
the more it will hate those who speak it”

George Orwell

O.U. de Man

Apr 15, 2021, 12:14:59 PM4/15/21
Op 15/04/2021 om 12:15 schreef Edmund:
> [...]
> het echt, lijkt me voorbarig.
> Voor hetzelfde geld zat Dave Roelvink weer achter het stuur. :-)

Een sukkel die niet kan rijden. Daar gaat hij lang spijt van krijgen.
Want hij draait op voor alle schade. Als het lukt die schade ooit te
verhalen, wat ik de verhuurder help hopen. Dat is overigens een
nauwelijks minder grote sukkel, want dergelijke auto's moet je
natuurlijk alleen met chauffeur verhuren.

Rob

Apr 15, 2021, 1:14:32 PM4/15/21
En in ieder geval niet verhuren aan de bekende huurders van het type
wat na een aanrijding op de vlucht slaat...

N. Coesel

Apr 15, 2021, 2:27:52 PM4/15/21
Jullie hadden nog even het vervolgbericht moeten lezen: de auto is op de
een of andere manier in handen van andere personen gekomen en die zijn
ermee gaan racen. Volgens een artikel in het AD blijkt uit de voertuig
volggegevens van de verhuurder dat de originele huurder netjes met de
auto heeft gereden.

Rob

Apr 15, 2021, 2:40:02 PM4/15/21
De huurder, een 36-jarige man uit Zwijndrecht, meldde zich later bij
de politie.

Die wist er niks van natuurlijk. Het was een neef. Ofzo.

Edmund

Apr 15, 2021, 5:06:08 PM4/15/21
Zou best kunnen, ik heb een licht getint vermoeden dat die uche "andere
personen" zelf, om niet nader te noemen redenen, deze auto niet zo
eenvoudig kunnen huren.

Hoewel, bij bruiloften lukt het ze vaak om eoa reden nog steeds wel.