Het zou me niks verbazen.
Voor de paranoiden onder ons: het is de overheid zelf die met die
petities inventariseert wie ze in de gaten moeten houden ;-)
Blij te zien dat je van dat outlook bent afgestapt overigens.
--
Peter Manders.
You're on Earth, there's no cure for that yet.
Gebruik nu Seamonkey voor surfen, news en mail. Werkt het snelst en best
van alles wat ik tot nu toe voorbij zag komen. Ook is alles beter en
ruimer instelbaar. Een aanrader dus.
Overigens zijn die kastjes echt niet het begin van Big Brother.
Forensen die in de regio Utrecht werkzaam zijn ontvingen deze
week een brief betreffende "filemijden" waarbij er geen geheim
van werd gemaakt dat de overheid (camerabeelden) en de RDW
(te-naamstellingen kentekens) doorgegeven had aan diverse
bedrijven en instellingen. Zo zie je maar dat zelfs de onschuldige
camera's (zogenaamd om ons uit de file te houden) reeds misbruikt
worden. Laat staan wanneer het mogelijk wordt, elke meter die je
jezelf verplaatst te loggen en ten gelde te maken;-((
Ik twijfel er niet aan dat Eurlings dat niet wil, maar
computer-bestanden beveiligingen de overheid en corrupte medewerkers ????
Nou, ik geloof er alles van.
Mis ik weer wat?
Is 1 een oude bekende onder een andere nick?
--
Mvg, Eric
>Mis ik weer wat?
>Is 1 een oude bekende onder een andere nick?
Yep, Peter Kessen staat weer op 1 ;-)
Vraagje.
Ik gebruik Thunderbird en Firefox afzonderlijk. Is SeaMonkey meer dan
alleen een integratie van die twee?
Peter
Ik heb Thunderbird voor Windows EN Linux uitgeprobeerd en was er niet
kapot van. Te traag en niet gebruikersvriendelijk.
Seamonkey haal je op als een enkel geintegreerd pakket, en je kiest zelf
wat je wil hebben. Het heeft zelfs een prima HTML editor.
Gewoon een downen en proberen.
F*ck.
Er is ook niets meer normaal meer tegenwoordig. :-S
Hoe moet je dat nu weten als ie plotseling underquoot.
Valt jouw opmerking mbt OE ook meteen op zijn plaats. :-)
--
Mvg, Eric