Ervaring met de Quintezz Z-1 Radar Detector

Steven Filipowicz

Wie heeft ervaring met deze radar detector??
Geeft ie vaak vals alarm?

Rien van der Laan

Steven Filipowicz wrote:

> Wie heeft ervaring met deze radar detector??
> Geeft ie vaak vals alarm?

Je hoort van verschillende mensen dat een "goedkope" detector alarm
slaat bij benzine stations, of dit ook voor de quintezz geldt weet ik
niet.

groeten....展en

Xander Burchartz

Steven Filipowicz wrote in message <36C985C4...@orades.nl>...

>Wie heeft ervaring met deze radar detector??
>Geeft ie vaak vals alarm?

Ik heb er zelf het broertje van deze detector (Premier nogwat geloof ik) en
die gaat bij een aantal tankstations af (vooral Fina's trouwens) en voor de
rest vind ik dat ie helemaal niet zo slecht waarschuwt als de diverse testen
zeggen.
Ok, ik heb nooit mogen ervaren hoe een Stinger z'n werk doet, maar ik vind
dat ik tijdig wordt gewaarschuwd.

Grt X

M. de Voogd

Een stinger van f 2000,= gaat ook bij de meeste benzinestation af. En
wanneer je door een winkelstraat rijd, wordt je helemaal gek, zelfs met een
stinger.

Xander Burchartz <x.bur...@demon.nl> wrote in message

Ruud Wilschut

On 16 Feb 1999 20:11:16 GMT, the lifeform known as "M. de Voogd"
<mdev...@euronet.nl> wrote:

>Een stinger van f 2000,= gaat ook bij de meeste benzinestation af. En
>wanneer je door een winkelstraat rijd, wordt je helemaal gek, zelfs met een
>stinger.

Ja, we moesten de fabrikanten van automatische deuren die radar
gebruiken aanklagen! Grmbl...! ;)

Een voordeel heb je: In winkelstraten krijg je doorgaans niet de
gelegenheid om hard te rijden! Ergo: je hebt niets aan een
radardetector daar. Ik zet hem dan ook meestal even af als ik in een
winkelcentrum moet wezen. (niet vergeten hem weer aan te zetten als je
eruit gaat natuurlijk;)

Voor de rest zou ik m'n stingertje voor geen goud willen missen! :)

Ruud
--
Ruud Wilschut ruudwil...@cistron.nl