Batterij is beter! (Maar nu nog niet)

Jan van den Broek

Elseviers Weekblad 7 (19-II), pag 66

Enige nuancering over het uitstootloze van batterijen.
--
Jan v/d Broek
balg...@dds.nl

Rink

Op 25-2-2022 om 13:13 schreef Jan van den Broek:
> Elseviers Weekblad 7 (19-II), pag 66

Alleen mag ik alleen de introductie lezen (geen abonnee) en dus niet de
beredeneringen van de schrijver.
Wat zijn die nuanceringen?

Rink

Rink

Op 6-3-2022 om 22:23 schreef Rink:

> Alleen mag ik alleen de introductie lezen (geen abonnee) en dus niet
> de beredeneringen van de schrijver. Wat zijn die nuanceringen?
>
> Rink

irritant dat de belangrijkste tekstregel van jouw bericht niet meekwam
in mijn reactie.
Ik heb 'm er even tussen geplakt.

Rink