Ik zit al wekenlang te smachten naar een flinke onweersbui, maar nog altijd
geen druppel regen gezien. Zal wel meevallen dus.
Maar 't zou wel een hele verademing zijn...
--
regards,
|\ /|
| \/ |@rk
\../
\/os
De straten zijn hier nu egaal nat, maar dat is alles. Gezien het plaatje op
buienradar zit er helaas niet meer in..
Maurits
Hier (Eindhoven) ook nog geen drup gevallen.
Afgelopen zaterdag waren de hoosbuien vlakbij, maar hier viel geen drup en
mijn auto, twee dagen eerder nog gewassen, was alleen maar bedekt met een
dikke laag stof.
Als ik nu de buienradar bekijk, valt er opnieuw een flinke hoeveelheid
nattigheid, maar w��r niet hier.
Een paar druppen zouden voor het gras en mijn moestuintje niet verkeerd
zijn. Al staat het er nog niet geel bij.
Op mijn buienradar-gadget is te zien dat het voornamelijk te doen is langs
de gehele Ned-Duitse grens, maar het verplaatst zich nauwelijks.
Hier idem dito. Al wekenlang staat de zon genadeloos de laklaag te
bombarderen met intense UV straling. En dan heb je hier nog die verrekte
duiven die de hele buurt terroriseren met witte pannenkoeken...
Ik kan zo slecht tegen de hitte dat ik geheel buiten gevecht gesteld ben.
Een keer de auto wassen zit er dan ook niet in zolang het niet eerst 10
graden koeler wordt.