informacie o akcii

1 view

Stano Hoferek

to nitra.linux
myslim, ze viac ludi by sa vyjadrilo, keby bola informacia o akcii na
slovensku aj na slovenskych serveroch :)

linuxos, linuxon, greenie.sk... :)

mseben

to nitra.linux
cau ... na linuxon by mal Ninu poslat spravicku (vcera som mu napisal
mail) ... na linuxos dnes vecer poslem ja
na greenie.sk mozes aj ty ;)

NiNu

to nitra.linux
Mail som samozrejme dostal a spracicku na LinuxON som napisal, takze
vsetko vybavene =D

supersasho

to nitra.linux
Zdravim, akurat som sa o tejto akcii dozvedel (zhodou okolnosti na
ceskom serveri root.cz) a rad by som sa pridal. Vie sa uz kde by bolo
stretnutie a o kolkej?

Michal Šebeň

to nitra...@googlegroups.com
konkretne miesto zatial nemame, ak mas alebo ma niekto iny skusenost s
podnikom kde je pivo/kofola + wifi tak ho sem pastnite ...
stretko by mohlo byt tak okolo 16:00 ? ak bude podnik otvoreny skor
tak mozme aj skor
ak ma niekto iny navrh/napad tak sem s nim :)

PAtrik

to nitra.linux
Co tak to spojit s oslavami narodenim greenie? Alebo oslavy uz budu
inde? :)
Tortu kludne zasponzorujem ak to niekto date spravit v NR.