Ja by som sa rad pridal

jozef

to nitra.linux
Caute pani,
nepoznam Vas sice, ale rad by som s Vami skocil na pivko :) aka bude
asi ucast? Aky je plan? Do kolkej by akcia bola? Slo by sa aj tancovat
do nejakeho Elam-like baru v Nitre? Resp. mozno by nebolo zle sa
trosku odviazat a navrhujem aj strip bar. Linuxaci sa urcite
potesia :)

Dufam, ze sa mi podari prist.
Odpiste nieco viac o akcii, uvital by som nejaky casovy plan.

JOZEF

mseben

to nitra.linux

On 21 zář, 17:42, jozef <045...@gmail.com> wrote:
> Caute pani,
> nepoznam Vas sice, ale rad by som s Vami skocil na pivko :) aka bude
ok super :)
> asi ucast? Aky je plan? Do kolkej by akcia bola? Slo by sa aj tancovat
neviem kolko pride ludi - zatial su tu prihlaseny len siesti ....
dokedy akcia ? no pokial sa ludom bude xiet
plan ? nebol ziadny - len spoznat ludi z NR a okolia ktory maju a
pouzivaju linux, pripadne sa s nimi o tom pobavit .... vymenit
skusenosti
tancovat ? :) hehe
> do nejakeho Elam-like baru v Nitre? Resp. mozno by nebolo zle sa
> trosku odviazat a navrhujem aj strip bar. Linuxaci sa urcite
> potesia :)
prida sa niekto k Jozefovi ?