Miesto a čas konania prvého stretnutia priaznivcov Linuxu v Nitre

NiNu

to nitra.linux
Caute,
co sa tyka miesta konania ja navrhujem 2 podniky, ktore sa nachadzaju
v centre Nitry.
Prvy z podnikov sa vola -->
Vista restaurant & Style caffe (http://www.obedovat.sk/nitra/
Restauracia_5458_Vista_restaurant_%26_Style_caffe)
Ma to moznost pripojenia Wi-Fi a dllllllllllhy jedalny a napojovy
listok, no v tejto kaviarni som este nebol a trebalo by aj
skontrolovat ci este stale funguje, lebo na tom mieste sa vystriedalo
uz vela podovnych zariadeni ...

Moj osobny favorit by bol -->
Piano Cafe (http://www.piano.sk)
Dnes som im pisal na mail a potvrdili, ze maju dostupne pripojenie pre
Wi-Fi. Bol som tam aj osobne a je to velmi prijemne prostredie, ci uz
na krytej terase alebo vo vnutri. Ceny su tiez v norme (pivo, kofola
1€) aj jest sa tam tusim da ...

Co sa tyka casu, tiez by som bol za 16:00, kedze este predtym (od
15:00) idem na sobas byvalej spoluziacke a aj tak si myslim, ze budem
trocha meskat.

Oba podniky si pomerne blizko pri sebe a prvy otvara od 13:00 a druhy
uz od 10:00.

Takze asi tak, toto su moje navrhy, mozete sa kludne vyjadrit =D

mseben

to nitra.linux
ok ja tam pridem o 16:00

On 20 zář, 20:09, NiNu <ninu...@gmail.com> wrote:
> [...]
> Wi-Fi. Bol som tam aj osobne a je to velmi prijemne prostredie, ci uz
> na krytej terase alebo vo vnutri. Ceny su tiez v norme (pivo, kofola

mseben

to nitra.linux
eee zabudol som dodat ze to Piano Cafe je ok pre mna ...
tak budem tam o 16:00 v sobotu 25.9. ...
tak pridi ninu ... nech tam niesom sam ... :)

NiNu

to nitra.linux
Urcite by som mal prist, ked nie presne o 16:00 tak troska neskor =D

mseben

to nitra.linux
ok len pre info ... aby sme sa spoznali budem mat cierne tricko s
openSUSE logom a strieborny sony notebook