Ulaznice za 27c3

Ivo Ugrina

to nistasene...@googlegroups.com
Buduci da marcell ove godine ne ide u Berlin
ja sam zaduzen za logistiku.

Sto se tice karti koje dobivamo od organizatora
ni ove godine ih nece biti dovoljno pa se
moramo dogovoriti o raspodjeli troskova.

Listu s imenima trebamo predati unutar desetak
dana pa molim sve koji *sigurno idu* da se
jave.

*Napomena*: u obzir ce se uzimati samo oni
koji su spremni do 1.12. uplatiti na moj
racun iznos po glavi koji dobijemo kad
izracunamo ukupne troskove.

uzivajte,
--
Ivo Ugrina
www.iugrina.com

kost

Nov 12, 2010, 2:00:23 PM11/12/10
to nista se nece dogoditi
Sigurni da idu i da ce uplatit:
1. Kost
2. Ravilov
3. Tonimir

Kost

Marko Dimjasevic

Nov 12, 2010, 5:02:43 PM11/12/10
On Petak, 12. Studenoga 2010. 16:19:56 Ivo Ugrina wrote:

> Listu s imenima trebamo predati unutar desetak
> dana pa molim sve koji *sigurno idu* da se
> jave.

Tu sam.

signature.asc

Damjan

Nov 12, 2010, 5:12:52 PM11/12/10
to nista se nece dogoditi
> [...]
> moramo dogovoriti o raspodjeli troskova.
>
> Listu s imenima trebamo predati unutar desetak
> dana pa molim sve koji *sigurno idu* da se

iz Makedonije dolazimo 9 ljudi:

Damjan Georgievski
Vladan Popovikj
Georgi Stanojevski
Zlatko Trajcevski
Igor Stamatovski
Novica Nakov
Arangel Angov
Daniela Remenska
Jordanka Petrushevska

--
damjan

Ivan Simurina

Nov 12, 2010, 7:11:57 PM11/12/10
to nistasene...@googlegroups.com
>    Damjan Georgievski
>    Vladan Popovikj
>    Georgi Stanojevski
>    Zlatko Trajcevski
>    Igor Stamatovski
>    Novica Nakov
>    Arangel Angov
>    Daniela Remenska
>    Jordanka Petrushevska

ivan simurina
marko puskaric
vedran kajic

--
cheers,
sime

[lesh] Ivan Nikolic

Nov 12, 2010, 7:44:16 PM11/12/10
to nistasene...@googlegroups.com
ivan nikolic

--
PGP 0x96085C00 http://lesh.sysphere.org

luka8088

to nista se nece dogoditi
Luka Unuk

... ja radim sa Nevenom Vučinićem on mi je reko da se ovdje javim da
idem =))

luka8088

to nista se nece dogoditi
i Nikola Kostrenčić

Ivo Ugrina

to nistasene...@googlegroups.com
Neven Vucinic

--
Ivo Ugrina
www.iugrina.com

Lovro Orešković

to nistasene...@googlegroups.com
eto ja sigurno idem i sigurno cu uplatiti i sigurno sigurno ...

Pozdrav, Lovro

--
http://lovro.oreskovic.me

READ CAREFULLY. By reading this email, you agree, on behalf of your
employer, to release me from all obligations and waivers arising from
any and all NON-NEGOTIATED agreements, licenses, terms-of-service,
shrinkwrap, clickwrap, browsewrap, confidentiality, non-disclosure,
non-compete and acceptable use policies ("BOGUS AGREEMENTS") that I
have entered into with your employer, its partners, licensors, agents
and assigns, in perpetuity, without prejudice to my ongoing rights and
privileges. You further represent that you have the authority to
release me from any BOGUS AGREEMENTS on behalf of your employer.

Bojan Petrovic

to nistasene...@googlegroups.com
Jos jedan zainteresovan - Bojan Petrovic, Beograd.

Pozdrav,
Bojan

Ivo Ugrina

Nov 27, 2010, 2:22:11 PM11/27/10
to nistasene...@googlegroups.com
** update **

besplatnih ulaznica: 10
prijavljenih: 23

cijena po glavi: 40 eura

problem: ostalih 13 ulaznica
moramo kupiti preko
https://presale.events.ccc.de

problem2: preko presalea je moguce
kupiti samo 2 ulaznice (ovo pokusavam
rijesiti s erdgeistom)

stay tuned,
--
Ivo Ugrina
www.iugrina.com

Ivo Ugrina

Nov 29, 2010, 2:45:45 PM11/29/10
On 27.11.2010 20:22, Ivo Ugrina wrote:
> ** update **
>
> besplatnih ulaznica: 10
> prijavljenih: 23
>
> cijena po glavi: 40 eura
>
> problem: ostalih 13 ulaznica
> moramo kupiti preko
> https://presale.events.ccc.de
>
> problem2: preko presalea je moguce
> kupiti samo 2 ulaznice (ovo pokusavam
> rijesiti s erdgeistom)
>
> stay tuned,

makedonaca ima 9
imaju pravo na 4 besplatne karte
moraju kupiti ostalih 5 karata

9*40 = 360 eura
5*70 = 350 eura

hrvati ce dobiti 4 besplatne karte
moraju kupiti ostalih 6 karata
10*40 = 400
6*70 = 420

srbi ce dobiti dvije besplatne karte
moraju kupiti jos dvije
4*40 = 160
2*70 = 140

viskove raskusuramo u Berlinu.

Ostalo je jedino jos pitanje koga staviti na popis.
Damjan ce se pobrinuti za makedonce, a srbi i
hrvati ce lutrijom. U privitku se nalazi kriptiran
fajl s ljudima koji idu. Prvih 10 su hrvati, a 11-14 srbi.
Molim vas da na listu posaljete 1 broj izmedju 1-14.
Imena ljudi koji se nalaze pod prva 4 broja iz 1-10
poslana na listu i prva dva broja iz 11-14 poslana na
listu stavljamo na popis. Kada dobijemo te brojeve
postati cu sifru za fajl u privitku da mozete provjeriti
rezultate.

aj,
--
Ivo Ugrina
www.iugrina.com

27c3.txt.gpg
signature.asc

Ivo Ugrina

Nov 29, 2010, 2:49:08 PM11/29/10
to nistasene...@googlegroups.com

naravno ja sam stavio medju srbe

ivan simurina
marko puskaric
vedran kajic

jer nemam pojma tko su i odakle su
(ako vas pak poznajem i/ili niste
srbi ispricavam se ;))

--
Ivo Ugrina
www.iugrina.com

Ivo Ugrina

Nov 29, 2010, 3:05:25 PM11/29/10
to nistasene...@googlegroups.com

hmmm, buduci da ne znam jesu srbi nisu srbi
ili sto su vec :D mijenjamo pravila igre
tako da izaberete jedan broj izmedju 1-14
i prvih 6 ce biti stavljeno na popis.
U privitku je nova permutirana lista.

--
Ivo Ugrina
www.iugrina.com

27c3.txt.gpg
signature.asc

Bojan Petrovic

Nov 29, 2010, 3:37:55 PM11/29/10
to nistasene...@googlegroups.com
> tako da izaberete jedan broj izmedju 1-14

4?

Takodje, jos jedna prijava na listu nesigurnih za Moravice.

Pozdrav,
Bojan

luka8088

to nistasene...@googlegroups.com
8 =)

Marko Dimjasevic

3

--
Pozdrav,
Dim

signature.asc

Neven Vucinic

to nistasene...@googlegroups.com
3

Marcell Mars aka Nenad Romic

to nistasene...@googlegroups.com

XIV

Neven Vucinic

to nistasene...@googlegroups.com
posto vidim da je vec 3 u igri moj novi (sretni) broj je 13, 13 kao 13. prase.

Tomislav Parčina

to nistasene...@googlegroups.com
Broj 1.

Datuma 30. studenoga 2010. 10:08 Neven Vucinic

--
Tomislav Parčina

Ivo Ugrina

On 29.11.2010 21:05, Ivo Ugrina wrote:

> hmmm, buduci da ne znam jesu srbi nisu srbi
> ili sto su vec :D mijenjamo pravila igre
> tako da izaberete jedan broj izmedju 1-14
> i prvih 6 ce biti stavljeno na popis.
> U privitku je nova permutirana lista.

pobijednici su
1. Nikola Kostrencic