HALP

David Kaloper

to nistasene...@googlegroups.com
Ekipa,

Frendu mi je krepao Mac i na njemu dosta korisnog koda. Ja nisam u
Zagrebu. On kaže da komp boota u target mode. Jel neko ima Maca,
thunderbolt kabl i malo vremena da mu evakuira disk?

Очень признателен.

--
"Linear Time is wrong and suicidal." -- Gene Ray

robertb

to nistasene...@googlegroups.com, drg...@net.hr
Dana 2016-08-18 00:40, David Kaloper je napisao(la):
> Ekipa,
>
> Frendu mi je krepao Mac i na njemu dosta korisnog koda. Ja nisam u
> Zagrebu. On kaže da komp boota u target mode. Jel neko ima Maca,
--
...ako nije rješio, jel bi išlo da se (s-ata? mach 3.o/freeBsd/aquaGui)
hard izvadi van, pasivno zaMounta u pingvine i npr. photorec-om

... btw thunderBolt optionRom exploit je hilarious... :) ...di pamet
bila ex. Stivu da izloži kompletnu pci-x sabirnicu gradu i svietu...

http://tinyurl.com/zrnng4s

...jel ono qubesOs joanna rutkowska postavljala završna pitanja na
hannes/noddy prezentaciji secureOs-a...?

https://www.youtube.com/watch?v=IjEr5d1llPs

linearno vrijeme je ispravno & neSamoubojstveno

drGspot

risc 4ever
http://www.powerpc-notebook.org/en/
---