ccc 2017

Arandjel Bojanovic

to nistasene...@googlegroups.com
Cao,

Je l neko stupio mozda u kontakt sa CCCom povodom karata za Kongres ove godine?

@Andrej ti si se time bavio prethodnih godina. Ne znam da li ta akcija jos uvek funkcionise?

Tom i ja smo zainteresovani. Marcell mi je upravo rekao da su zainteresovani i Bud i Mans.

Pozdrav,
Arandjel

Jan Corazza

to nistasene...@googlegroups.com

Ja sam vjerojatno zainteresiran

---

Ivan Nikolic

to nistasene...@googlegroups.com
zainteresiran za ici no ne i a kartu, u berlinu sam prije toga
--
GPG rsa4096/F248EF57 http://lesh.sysphere.org

Arangel Angov

to nistasene...@googlegroups.com
Aleks ima 5 karte vishak sto znaci, jos 2 su available. :) Nisam siguran da je na ovoj listi.

@Arandjel, salji mu mail na n3tpr0b3 ет gmail pa onda mozes da raspredelis ako ima jos neko zainteresovan.

* Jan Corazza (coraz...@gmail.com) wrote:
> Ja sam vjerojatno zainteresiran

> [...]

X Letica

to nistasene...@googlegroups.com
Zainteresirana..

Aleks

On 14.11.2017 17:32, Arangel Angov wrote:
> Aleks ima 5 karte vishak sto znaci, jos 2 su available. :) Nisam siguran da je na ovoj listi.

Tu sam :-)

Pratio sam 5 tiketa na Arandjel

Arandjel Bojanovic

to nistasene...@googlegroups.com
Aleks, hvala ti.

Dakle, Aleks mi je prosledio 5 linkova ka besplatnim kartama koje jos uvek nisu dostupne za preuzimanje.

Predlog je da raspodelimo karte onako kako smo ih zatrazili na listi i ovo je samo provizorno.

Tom
Arandjel
Bud
Mans
Ana Letica

Bilo bi korektno da ako neko licno nije siguran da li ce da ide na Kongres, ne zahteva kartu dok ne bude siguran. To bi nas sprecilo da ih raspodelimo na listi. A raspodela bi mogla ici i van liste u tom slucaju sto nije ideja. @Jan ti si rekao da nisi siguran?

U svakom slucaju, ako ima vise zainteresovanih nego sto je broj karata koji trenutno posedujemo, najbolje je da oni koji nisu na spisku pokusaju da kupe karte, a onda mozemo da podelimo trosak dodatnih karata medju sobom.

21. novembra je prodaja karata.

Inace, Tom je aplicirao sa prezentacijom za 34c3 i ako prezentacija bude prihvacena, on ce dobiti besplatnu kartu, tako da cemo imati jos jednu slobodnu kartu. To cemo znati 19. novembra.

Ako neko sa spiska u medjuvremenu odustane pliz neka javi.

Naravno, ako ima drugih sugestija na ovu temu, samo napred.

Pozdrav,

Arandjel

Neven Vucinic

to nistasene...@googlegroups.com
Odlično.
Da ja mislim da je to totalno ok da ako još netko želi ići da svi podjelimo trošak te karte.