האחים שלנו בשבי, וזה שורף ואין אויר.
לקראת יום כיפור נחבר נשים מכל הגוונים עבורם.
אמונה בפשטות שזה אפשרי,
שבכח משותף אפשר להביא ניסים,
שבכח משותף אפשר לחזק את המשפחות,
שבאנרגיה משותפת אפשר להביא אותם הביתה.
נתכנס יחד לשובם במהרה של כל החטופים🕊️
יום שלישי הקרוב
בשעה 20:30
ברחבת האמפי בוואדי (האורנים 22)
נשים מכל המגזרים, למעגל אימהות וחיבוק לבבות🙏💞
בואי כפי שאת, עם הלב שלך, נתאחד סביב העיקר — התפילה לשובם של החטופים בשלום🇮🇱🎗️
ונניח בצד את המחלוקות על הדרך💔.
כוחן של אחווה ואמונה — גדול מהכל!
הצטרפי לקבוצה השקטה לקבל תזכורת למעגל הנוכחי ואלו שיגיעו בהמשך
https://chat.whatsapp.com/LKKvXPUOvATBpzKZVkTcAI?mode=ac_t