Som-pela mintan

1 view

Jens Wilkinson

to neop...@googlegroups.com
Mi tene som-pela mintan nipa Neo Patwa toki.

Wan, mi mau kambi do-pela kalim.

Kalim mana "good" fo English-toki, ta ima sta "bono". Tapi, mi pensa "hau" (Cunqwo-toki) sta moa "hau".
Pili, kalim mana "very" fo English-toki, ta ima sta "meni". Tapi, mi pensa "mwito" (Portugues-toki) sta moa hau. Fo Portugues-toki, "mwito" mana "much," "many," "very". Mi suka cepela kalim.

Do, mi pensa moa hau ako mi saba pone "hyphen" fo "mwito-kalim" (compound words). "Hyphen" no sta mesti, tapi fasil fo kapice.

-Jens

Aj27

to NeoPatwa
Xanti Jens,

Mi yu kapice
Tapi, som-pela mintan:
Wan, fo yu-pela kalimkitabo - mi sta dum - fo kalim mana "very", ta
dena "kweli - Swahili",
mo fo kalim "much,many", ta dena "muco - Spanish".

Do, nipa hyphen, fo cepela sa ce-pela mai? (komo som-pela)

San, "mana" mo "pili" no sta dena fo kalimkitabo. Mintan yu fo dena mi
fo english-toki?
("mana" = (?)"meaning"; pili=?)

danki muco!
Andrew

Jens

to NeoPatwa
On Mar 27, 12:12 am, "Aj27" <andrew.juh...@gmail.com> wrote:
> [...]
> dena "kweli - Swahili",
> mo fo kalim "much,many", ta dena "muco - Spanish".

Asante yu di mintan.

Mi soli, "kweli" sta macu di kalim. "Muco" mo macu di kalim. "Muito"
sta neo di kalim, mi pensa ta betul.

Mo, mi suka "pensa" kompe "dum" fo kalim ke mana "think".

> Do, nipa hyphen, fo cepela sa ce-pela mai? (komo som-pela)

Si, mi pensa "ce-pela" hau kompe "cepela". Wela fo pakai kalim-kitabo,
ako tene hypen, mi pensa sta fasil.

> San, "mana" mo "pili" no sta dena fo kalimkitabo. Mintan yu fo dena mi
> fo english-toki?
> ("mana" = (?)"meaning"; pili=?)

Soli, na-pela sta neo di kalim. "Mana" = "meaning"; "pili" = "next"

Asante, Jens