Neo Memba

Koholkapli

to NeoPatwa
Xanti

Mi naiti Neo Patwa fo Langmaker. Mi sta logi cepela toki. Mi sa sase
sala di toki, soli. Yu kapice ma?

Mi sana cepela:

Balu mo koneyo sase motanai ciki hutan. Koneyo duman balu "Yu di
motanai kole gaxi ma?" Balu toki "Mi ne sabe". Balu fangen koneyo mo
balu limpya kostalado* pakai koneyo. Balu toki "Yu toki mi".

Cao

*Kostalado - Kosta + Lado fo English di toki sta 'backside'. Mi no
sabe kalim fo English di kalim 'butt'. Soli.

Jens Wilkinson

to neop...@googlegroups.com

Xanti,

Yu di Neo Patwa  toki, ta muito hao, mi pensa. Mi kapice yu muito hao. Tapi mi mo mada (still) logi Neo Patwa, mesti pakai kalim-kitabo.

Yu di makala, ta muito fani. Tapi, ako kalim "motanai," mi pensa mana "wasteful" fo English toki, no "excrement". Tapi, Neo Patwa no tene kalim mana "excrement." Pakai "motanai," ta OK.

Mi mau tuti kambi (swanie?) yu di makala:

Balu mo koneyo, ta sase motanai ciki hutan. Koneyo duman balu, "Yu di
motanai, ta kole gaxi ma?" Balu sema, "Mi no sabe". Balu fangen koneyo,
balu pakai koneyo, sase limpya kostalado. Balu sema, "Yu amsa mi."

Cinami, yu sta yan fo ke-stan? Yu toki ke-toki?

-Jens

Koholkapli

to NeoPatwa
Xanti

Mi sta yan di U.S.A. Mi di toki sta English, mo mi sabe som Spanish
toki mo Indonesian toki. Mi suka Neo Patwa toki, ta macam Cityspeak
toki fo sine 'Blade Runner'.

Cao

Jens Wilkinson

to neop...@googlegroups.com

Mi suka Blade Runner, mi gani ta muito kali. Tapi, mi no memori Cityspeak toki di swono. Ta sta ke-lei di toki? Mi pensa Cityspeak mo Neo Patwa toki, ta sta macam. Asi Cityspeak di Dunya, ta sta mixen fo English-toki mo Cungwo-toki, Nipon-toki, etc.

Cao

Koholkapli

to NeoPatwa

Cityspeak ta sta mini gida fo Blade Runner. Ta sa Nipon-toki, tapi
Edward James Olmos ta mixen Francais-toki, Nipon-toki, Chinese-toki
(ta mwan Cungwo-toki, ma?), Deutsch-toki, mo Magyar-toki (toki fo
Hungary-stan). Nipa Cityspeak-toki, ce yan moa sema fo
http://www.brmovie.com/FAQs/BR_FAQ_Language.htm.

Mi mau sana Neo Patwa fo safali-stan. Mi hase wanpela di gida.