Mi tene wan pela espeha

Jens Wilkinson

to neop...@googlegroups.com
"Mi tene wan pela espeha." Asi yu-saba sabe. Ta mwito saba-sabe kalim.

Wela-wela, yan-yan duman, ke-po Neo Patwa tene tasol 400 kalim? Ansa, asi "mi tene wan pela espeha." Mi espeha po lai-wela, dunya di yan-yan, ta saba tene tuti kalim-kitabu. Ce pela kalim-kitabu, ta tene yan di lida, ta tene kalim po lida macam Neo Patwa. Nyuma, saba yan-yan, ta sabe sema po bye di yan. Lekin, ako tene mwito di kalim, no sabe fanya.

Yu kapice?
--
Jens Wilkinson
Neo Patwa (patwa.pbwiki.com)

Larry

to NeoPatwa
mi kapice's mwito pa ta. mi pensa's, lei po 400 kalim puse, lai-wela,
cika's 1000, lekin mada basta di tuti po fasil di sabe's.

mi no kapice's "Ta mwito saba-sabe kalim."

(OT duman: "lai" tene's sama di seda po "lay"?)

Jens Wilkinson

to neop...@googlegroups.com
On Thu, Apr 24, 2008 at 2:30 AM, Larry <larry...@gmail.com> wrote:

mi no kapice's "Ta mwito saba-sabe kalim."

 Mi yau fanya kalim mana "popular". "Saba-sabe", ta no fasil po kapice. Asi, "pana-sabe"? Lekin, ako yan-yan suka ta, no sabe ta, yau bye di kalim. Asi, "pana-suka". Beatles, ta mwito pana-suka di kanta-lei.

(OT duman: "lai" tene's sama di seda po "lay"?)

Ya, tene sama seda. Mi byasa, pakai "pya", lekin no pakai "pay", pakai "pai". Lekin, mi no pensa ta hefi di wenti.

Larry

to NeoPatwa
On Apr 24, 1:21 am, "Jens Wilkinson" <jenswilkin...@gmail.com> wrote:

> Mi yau fanya kalim mana "popular". "Saba-sabe", ta no fasil po kapice. Asi,
> "pana-sabe"? Lekin, ako yan-yan suka ta, no sabe ta, yau bye di kalim. Asi,
> "pana-suka". Beatles, ta mwito pana-suka di kanta-lei.

"pana-suka", mwito aca!

> Ya, tene sama seda. Mi byasa, pakai "pya", lekin no pakai "pay", pakai
> "pai". Lekin, mi no pensa ta hefi di wenti.

ay... mi pensa's yau's kanun. ka-wel pakai's "w" mo "y", ka-wel
pakai's "u" mo "i". (can be) no fasil di kanun.

---Larry po Kanun :-)