PASSATO, PRESÈNTE E FUTURO

Jòrjo Cassagno

to neol...@googlegroups.com
Salve, compagnones neolatinistas!

Haio una sorpresa por vós. La trovaretes allegata a queste messajo :)

En plus, vos informo que haio actualizato lo lema de lo Fòro Neolatino.

Versione antica:

Benvenito! Benvenita!

Queste gruppo vòle èssere lo ponto de collaborazione de las personas que
somnian con la creazione de un romance estándard, de un latino modèrno unificato.

Espèro que vos placha!

Cordialemente,

Jòrjo.
HIST. VIA NEOLATINA.pdf

Jòrjo Cassagno

to neol...@googlegroups.com
Una còsa mais:

Haio oblitato petire-vos que me avisetes de errores e faltas. Havemos facto tantíssimas còsas en questos annos e son tantíssimos los tèxtos que havemos escripto (lo fòro è una enciclopedia) que è diffícile non oblitare qualques còsas. Excusate-me, per favore.

Mille grázias!

Jòrjo.

Jordi Cassany

to Fòro Neolatino
Salve, amicos:

Vos envío una versione actualizzata de la Memòria (en prima persona) de lo projècto Vía Neolatina, que èxplica la història de la nòstro projècto.

Si identificates errores aut omissiones, per favore, avisate!

Attèntamente,

Jordi.

MEM. VIA NEOLATINA_5.pdf