van google site naar mobiele site

Wim Karreman

to nederlandse-goo...@googlegroups.com
Beste collega,
Wie kan helpen? Ik wil een google site omzetten naar een zogenaamde mobiele site omdat die op een smartphone beter leesbaar is. (ik wil er content op plaatsen die bij mobiel leren via QR codes zichtbaar wordt gemaakt)
Ik las ergens dat je een code moet plaatsen, maar zou niet weten waar of hoe.
Vriendelijke groet,

Wim Karreman

Corina Bakker

to nederlandse-goo...@googlegroups.com
Wim,

Kun je de url van de site doorgeven?

Er bestaat een template voor een mobiele Google Site.
https://sites.google.com/site/mnpdsite/

Groeten,Corina Bakker

--

Corina Bakker
Cor Bremerstraat 8 - 1794 AX Oosterend (Texel)