Teacher Dashboard voor Google Apps

Bjorn

to Nederlandse Google Leerkrachten
Werkt er iemand hier aan met de Teacher Dashboard voor Google Apps:
www.hapara.com. Zij zijn de ontwikkelaars van Teacher Dashboard voor
Google Apps. Ik heb al geprobeerd contact met ze te zoeken maar
verneem tot nu toe niets van ze terug.

Het lijkt me wel een goede ontwikkeling die ik ook graag eens zou
willen uitproberen.

Zie ook deze link voor extra info:
http://blog.helenbarrett.org/2010/12/authenticity-eportfolio-dimensions-and.html
en hier een online presentatie: Online presentatie:
https://docs.google.com/present/view?id=0Ae2jBeIgB364ZGYzOHM5anZfNDFjcHJnd2pmdA&hl=en&authkey=CLeNx6gF

Arco

to Nederlandse Google Leerkrachten
'k Heb ook nog niet meer informatie over het Teacher Dashboard kunnen
krijgen. 'k Heb nu nog even navraag gedaan bij een gebruiker ervan.
(Als 'k meer info heb laat ik het weten.)
In Engeland is Mark Allen een product aan het ontwikkelen dat lijkt op
de Teacher Dashboard van Hapara.

In Nederland is Cloudwise, een product van G-company, in de maak. Jack
Vlassak doet hier een proef mee en is betrokken bij de ontwikkeling.
Verder is er nog LearnBoost: www.learnboost.com

CBTEX

to nederlandse-goo...@googlegroups.com
Deze week heb ik de General Audit Tool toegevoegd aan mijn Google Apps domein.
De (gratis) General Audit Tool geeft een overview van alle
  • docs
  • sites
  • agenda's
  • groups
Nadat je een keus gemaakt hebt voor 1 van bovengenoemde onderdelen krijg je in een oogopslag een uitgebreid overzicht van
  • aantal documenten, soort documenten, mappen, filepermissions
    • open to full public view
    • open to limited external view
    • open to other users of this domain
    • private
    • show all
  • personen met wie je docs, sites en agenda's gedeeld hebt
  • revisies
  • je wordt gewaarschuwd als een doc, site of agenda's voor iedereen toegankelijk is en hebt direct de mogelijkheid de eigenaar te waarschuwen.

General Audit Tool is een TrustE certified product van

Bijgaand een Link naar de Google Apps Marketplace waar je meerdere reviews van dit product kunt bekijken.

Een demonstratievideo vind je hier

+ gratis tool

+ goede waarderingen van gebruikers

+ eenvoudige installatie

+ in diverse talen te verkrijgen (helaas nog niet in het Nederlands)

- na het aanklikken van 'Audit' kan het afhankelijk van het aantal docs, sites of calendars geruime tijd duren voordat het rapport op je scherm staat.

Groeten,

Corina Bakker (Texel)