ندای دلنواز گلها - ایـرج - 2

Nedaye Golha

to nedaye...@googlegroups.com
http://s1.picofile.com/file/7356571391/NedayeGolha_Group_1.jpg
NG

Call of Flowers, A Window to the Garden of Memories

ندای دلنواز گلها
ایـرج

قسمت دوم

کلیک کنید Show Images برای نمایش تصاویر، روی
آنچه میشنوید؛ نغمه رادیو گلهاست
یک شاخه گل، برنامه شماره 406

این برنامه با همکاری ایرج، پرویز یاحقی تنظیم گردیده. آهنگ موزون، شور از جواد معروفی. اشعار از مجد همگر، اوحدی مراغه ای. غزل آواز از رنجی. گوینده؛ فیروزه امیر معز

یا آن دل گمگشته به من باز رسانید     یا جانِ ز تن رفته به تن باز رسانید
یا جان بسـتانـیـد ز من، دیـر مـپایید     یا یار مـرا زود به من، بـاز رسانید

بـی یـار نـخـواهم، کـه ببینم وطنش را     آن راحت جان را به وطن باز رسانید
بـی سـرو قـدش، آب نـدارد چمنِ جان     آن سرو روان را به چمن باز رسـانید

مجد همگر

گـفـتـه ‌ای بـر سـر آنـم کـه بـگـیــرم دسـتـت
نقد را باش، که من می ‌روم از دست امروز
گـر بـدانـم کـه تو بر من گذری خواهی کرد
بر سر راه تو چون خاک شوم، پست امروز

در این همسایه شمعی هست و جمعی عاشق از دورش
کـه مـا صـد بـار گـم گـشـتـیـم همچون سـایه در نورش
بــهــشــتــی را کــه مــی گــویـنـد بـاور مـی کـنـم، اما
دلــم بــاور نــمـی ‌دارد کــزو بــهــتــر بــُود حـــورش

وه کـه امـروز چه آشفته و بی خویشتنم     دشـمــنـم بـاد بـدین شیوه که امروز منم
خلق گویند برو توبه کن از شیوه عشـق     مـی کـنـم توبه ولی بار دگر می شکـنم

اوحدی مراغه ای

ما زنده به عشقيم، فنا را نشناسيم
شـايــسـته درديـم، دوا را نشناسيم

بـي پرده فـتاديم، در آغـوش تو ای گل     چـون شـبـنـم پـاکـيـم، حـيا را نشناسيم
هر کس به دری، جبهه تسليم نهادست      مـا، جـز در تسليم و رضا را نشناسيم

رنجی

***

کیفیت: عالی

ZIP  یک شاخه گل، برنامه شماره 406 را از اینجا دریافت کتید ...

Size: 212 Mb      Duration: 22':32"      Server: MediaFire      ..........  Download
----------------------------

Size: 0.0 Mb       Duration: 00':00"      Server: PicoFile          ..........  Download
----------------------------

***

مجموعه فصل نامه موسیقی سنتی و قدیمی ایران

هدیه منحصر به فرد برای یک دوست
مجموعه ای از 85 گیگابایت "موسیـقی سنتی و قدیمی" ایران
ویرایش ششم

ارســـال
رایــگــان با پــســت
تـحـویـل سـریــــع
کــیـفـیـت عـالــــی

ایـــن پــکـــیـج هـــمـراه بـا یـک کــیـف زیـــپ دار و
سه صفحه، پرینت از کاتالوگ راهنما ارائه میگردد

برای مشاهده محتویات مجموعه، اینجا کلیک کنید

برای مشاهده محتویات مجموعه (نسخه کاتالوگ راهنما)، روی
 تصویر بالا کلیک کنید

جهت دریافت مجموعه، هم اکنون با آدرس

dvdNeda...@yahoo.com

تماس بگیرید، تا اطلاعات لازم در مورد دریافت آن در اختیار شما قرار بگیرد

***

You! & NedayeGolha Group...

MooseMoosighi.MihanBlog.com

http://s1.picofile.com/file/7356571505/NedayeGolha_group_2.jpg