You do not have permission to delete messages in this group
Copy link
Report message
Show original message
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to nea2000septimocastellano
Queridos chicos:
He recibido muchísimos talleres pero...no
todos.
Felicito a todos los que han cumplido..y a los otros va mi
pregunta...¿Qué esperan para cumplir ? El tiempo se termina...jajaja.
Mañana es el último día de clase.
Ahora sí CUÍDENSE Y FELICES VACACIONES. Descansen
porque después...jajaja.....
Besos, Lili. los quierooooooooooooo.