Програма "Горизонт Європа". Проекти робочих програм

Артур Воронич

to NCP Energy || НКП Енергетика
Шановні колеги

За посиланням: https://ncp.nung.edu.ua/uk/node/118 Ви можете ознайомиться з проектами робочих програм для 9-ої рамкової програми "Горизонт Європа" по різних напрямках.

Джерело: https://www.tiko-pro.eu

Зверніть увагу, що це проекти, остаточні варінати повинні бути опубліковані до квітня 2021 року.

--
З повагою,
Артур Воронич

Tel. +380342727178  ||  mob. +380500729640

Ivan Kulchytskyy

to Артур Воронич, NCP Energy || НКП Енергетика
Дякую пане Артуре
Не знаю, як в інших кластерах, але в кластері 4 Digital, Innovation and space  будуть ще суттєві зміни.
Тому я б не радив поки що ці робочі програми масови поширювати, особливо публічним чином

Best regards
Ivan Kulchytskyy

пн, 1 лют. 2021 о 08:01 Артур Воронич <a.vor...@nung.edu.ua> пише:
--
Ви отримали це повідомлення, оскільки ви підписані на групу "NCP "Energy" || НКП "Енергетика"" у Групах Google.
Щоб скасувати підписку на цю групу та більше не отримувати повідомлень із неї, надішліть електронний лист на адресу ncp_energy+...@googlegroups.com.

Артур Воронич

to Ivan Kulchytskyy, NCP Energy || НКП Енергетика
Добрий день

В 5 кластері також я думаю будуть зміни і ще повноцінних бюджетів, як таких немає. Я раніше не поширював, тому що інформація не була доступна в мережі.
Але для орієнтування, в межах нових програм та кластерів це корисна інформація

Я вказав, що дана інформація не остаточна.

Ви пропонуєте забрати новину з сайту?

пн, 1 лют. 2021 о 12:36 Ivan Kulchytskyy <kul....@gmail.com> пише:

Ivan Kulchytskyy

to Артур Воронич, NCP Energy || НКП Енергетика
В такому виді я думаю вона може бути,
Уже ряд англомовних джерел повідомили про витік даних, але всі кажуть, що буде багато змін
ну і я це точно знаю по кластеру 4

Best regards
Ivan Kulchytskyy

пн, 1 лют. 2021 о 12:47 Артур Воронич <a.vor...@nung.edu.ua> пише: