извличане на директен адрес за слушане на радио чрез външен плеър

Mariana Ilieva

to На лафче
Здравейте, както знаете, често има радио станции, които можем да слушаме само чрез определен сайт. Въпросът ми е как да заобиколя това и да извлека по някакъв начин например линк за слушане през уинамп

Десислав Ценов

to nala...@googlegroups.com, Mariana Ilieva

Здравейте,

Това, което аз правя е да изписвам името на радиото примерно radio melody.m3u в търсачката, и търся сайт от където мога да го сваля по този начин.

Дано да помогне

успех!

На 22.4.2020 г. в 9:20, Mariana Ilieva написа:
--
За да прочетете правилата на групата посетете следния адрес:
http://ddimitrov.dreamhosters.com/Pravila.htm

---
Получихте това съобщение, защото сте абонирани за групата „На лафче“ в Google Групи.
За да се отпишете от тази група и да престанете да получавате имейли от нея, изпратете имейл до nalafche+u...@googlegroups.com.
За да видите тази дискусия в мрежата, посетете https://groups.google.com/d/msgid/nalafche/a646db40-fc5e-452b-a6db-a9ba496bffc5%40googlegroups.com.

bocimir

to nala...@googlegroups.com, Десислав Ценов, Mariana Ilieva

Здравейте

по въпроса за радиостанциите има едно приложение което се казва Vnap радио за сваляне. от там се зарежда линка на радията които са описани от долу по азбучен ред има прикачен файл за сваляне с който се сваля афтоматично фсяко едно радио, значи когато се испише заглавието на даденото радио от сайта кликва се на иконката на радиото с бутона ентар и слет това самото радио се истегля афтоматично в самият компютър и слет това може да се отваря с фсеки един бралзер на компютъра и може и да се купира на флашка или на смартфон, много лесно се прави това само че някои радиостанции за съжаление вече са спрени от там и не тръгват от тоя сайт ами има други бралзери които са подновени и тези радия може да се истеглят и да се слушат от там обаче проблема е там че несе зареждат с програмата vnap има една друга програма която е с много добро качество vlsplear с нея се отварят фсичките радия които са истеглени на компютъра тази програма е с много добро качество и фсичките файлове се отварят много бързо на устройството и има опция за усилване на звукъ и за високи чистоти и превъртането става по бързо и по добре си работи отколкото програмата vnap аз например фсичките файлове и радиостанции си ги отварям с vlcplear и мога да кажа че съм исключително доволен от качеството на програмата иначе vnap неми харесва как работи там силата на звукъ на файловете е на по ниско ниво и самото превъртане става по бавно и изопщо вече не исползвам vnap.

За да видите тази дискусия в мрежата, посетете https://groups.google.com/d/msgid/nalafche/196aaabb-a8a3-613d-fb71-818e8d8b952c%40gmail.com.