ОТН: [NaLafche:] Книги на Свобода Бъчварова

stef.sto...@gmail.com

to nala...@googlegroups.com

Иво,

Аз имам книгите на Свобода Бъчварова от поредицата Земя за прицел в електронен формат. Ако искаш ще ти ги пратя. Имам и други нейни книги.

Стефка

Изпратено от Поща за Windows 10

От: Ivailo Kovachki
Изпратено: 23 април 2020 г. 12:36
До: nala...@googlegroups.com
Тема: [NaLafche:] Книги на Свобода Бъчварова

Здравейте,

Може  ли  да  ми  пратите  книгите от поредицата за банкера Скарлатов,

прочетох една, "Жертвата", но другите не ги намирам.

Сега видях че има и друга поредица в Читанката, но неможе да се свалят

книгите "Гонитбата" и "Земя за прицел".

Приятен ден.

--

Best regards,

Ivailo                          mailto:ivailok...@gmail.com

--

За да прочетете правилата на групата посетете следния адрес:

http://ddimitrov.dreamhosters.com/Pravila.htm

За да публикувате в тази група, изпратете имейл на адрес

nala...@googlegroups.com

За да се отпишете от тази група, изпратете имейл на адрес

nalafche+u...@googlegroups.com

Линк към архива на групата:

http://groups.google.bg/group/nalafche?hl=bg

Администратор: Димитър

dimit...@gmail.com

---

Получихте това съобщение, защото сте абонирани за групата „На лафче“ в Google Групи.

За да се отпишете от тази група и да престанете да получавате имейли от нея, изпратете имейл до nalafche+u...@googlegroups.com.

За да видите тази дискусия в мрежата, посетете https://groups.google.com/d/msgid/nalafche/319482962.20200423123652%40gmail.com.

Ivailo Kovachki

to nala...@googlegroups.com
Здрасти Стефке,

Да, моля те прати ми ги.
.
За да видите тази дискусия в мрежата, посетете
https://groups.google.com/d/msgid/nalafche/5ea2e32d.1c69fb81.cdc4f.9c71%40mx.google.com.