Познавате ли Българи, които говорят Есперанто?

Mariana Ilieva

to На лафче
Здравейте, от около 3-4 месеца уча Есперанто в руски team talk сървъри, но все пак руският не е съвсем като българския, та затова питам познавате ли българи, които знаят и руски, и есперанто, и биха могли да ми помогнат с превода?

Martin Yankov

to nala...@googlegroups.com

Да. Ангел Сотиров, и Стоян Станчев. Стоян го знае перфектно,а Ангел предполагам, също

На 15.4.2020 г. в 14:13, Mariana Ilieva написа:
--
За да прочетете правилата на групата посетете следния адрес:
http://ddimitrov.dreamhosters.com/Pravila.htm

---
Получихте това съобщение, защото сте абонирани за групата „На лафче“ в Google Групи.
За да се отпишете от тази група и да престанете да получавате имейли от нея, изпратете имейл до nalafche+u...@googlegroups.com.
За да видите тази дискусия в мрежата, посетете https://groups.google.com/d/msgid/nalafche/fa2537d7-b4f3-4398-8129-93545fcb770b%40googlegroups.com.

Mariana Ilieva

to nala...@googlegroups.com
Благодаря ви много

За да видите тази дискусия в мрежата, посетете https://groups.google.com/d/msgid/nalafche/4143729a-a426-86c9-4c20-9f89ba353336%40gmail.com.

Marina Petkova

to nala...@googlegroups.com
Аз се сетих още и за Владимир Желев от Пловдив. Гарантирам, че знае и двата езика, освен българския, разбира се.
Линк към Ð