Отново проблем с microsoft edge beta

Десислав Ценов

to nala...@googlegroups.com

Здравейте,

отново при мен се появи онзи проблем когато пиша в браузера, jaws,
започва да повтаря написаното.

През декември когато писах за същия проблем, Димитър даде решение, което
при мен сега не работи,а тогава безпроблемно запали!

При мен  е на disable, но jaws продължава да говори, когато пиша. Това
се появи от днес!

Поставям тогавашното решение по-долу:

Здравейте,

В случая точно UIA е виновен за случващото се. Освен това, както в този
така и в билд 79.x.54 на edge beta адресното поле на браузъра и в edit
полета в
сайтовете Jaws – вкл. версия 2020 или не чете, или повтаря само първата
буква от изписаното при опит за навигация в текста. NVDA пък направо се
срива във
въпросните версии на edge.

Ето го и решението:

list of 5 items
1. Отваряме Edge;
2. В адресното поле пишем
edge://flags
3. В полето за търсене на новоотворилата се страница пействаме следното:
Native UI Automation
4. Търсим със стрелка надолу появилият се резултат / настройка / със
същото име. Там ще намерим и ComboBox , в който трябва да превключим на
disable. След
Това намираме по-долу бутона рестарт, защото за да влезе в сила новата
настройка браузърът трябва да се рестартира.
5. Тестваме. И ако сме се справили, всичко трябва да е нормално.
list end

Това бяха указанията тогава.

Въпросът ми днес с нова дата, някой среща ли този проблем и дали има
решение?

Благодаря Ви за отделеното време!

Хубав и усмихнат ден!

Поздрави,

Десислав

Deyan Nikolov

to nala...@googlegroups.com
Здравейте,

Десислав, описания от теб проблем не се проявява в стабилната версия на
браузъра и при ползване на NVDA.

Поздрави, Деян Николов

Десислав Ценов

to nala...@googlegroups.com, Deyan Nikolov